Krowa i „kuchnia wysokich lotów” w kampanii śmietanki Łaciata (wideo)
Pod hasłem „Kuchnia wysokich lotów” zaczęła się kampania reklamująca śmietankę Łaciata (produkowaną przez SM Mlekpol). Akcję, prowadzoną w telewizji i na outdoorze, przygotowały firmy Publicis Poland, Panoptiqum, Pirania Film i MEC.
Spot śmietanki Łaciata pokazuje, jak krowa na trampolinie skacze na wysokość okien kuchni, w których kobiety przygotowują różne dania z użyciem promowanego produktu. Kampania podkreśla, że śmietanka Łaciata - dostępna w kilku wariantach zawartości tłuszczu (12 proc., 18 proc. i 30 proc.) - jest świetnym uzupełnieniem wielu potraw (m.in. zup i sałat, kawy oraz tradycyjnych deserów i koktajli). Akcja jest skierowana przede wszystkim do kobiet.
Krowy od wielu lat są bohaterkami reklam wyrobów mlecznych marki Łaciate. W spocie emitowanym przed rokiem były pokazywane na drzewie.
Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu) oraz outdoor.
Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, spot wyreżyserował Michał Gazda, a produkcją i postprodukcją zajęły się firmy Panoptiqum i Pirania Film. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Krowa i „kuchnia wysokich lotów” w kampanii śmietanki Łaciata (wideo)