SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Głos Krystyny Czubównej promuje świeże pieczywo w Lidlu

Sieć sklepów Lidl Polska wystartowała z nową kampanią poświęconą „Piekarni w sercu Lidla”. Promuje w nim świeże pieczywo dostępne w dyskontach tej sieci. Lektorką w reklamie jest Krystyna Czubówna.

Lidl Polska wystartował z nową kampanią poświęconą „Piekarni w sercu Lidla”. Sieć podkreśla, że dzięki częstej pracy pieców w lidlowej piekarni, klienci mają dostęp do świeżego pieczywa przez cały dzień: od rana do wieczora. Zwraca również uwagę, że oferta „Piekarni w sercu Lidla” choć już teraz jest szeroka, to stale się powiększa. W sklepach znajdziemy 20 rodzajów bułek i bagietek, 10 gatunków chleba, ale też ponad 25 słodkich i słonych przekąsek.

Konkurencyjne ceny w „Piekarni w sercu Lidla”

Dyskonter podkreśla również, że w „Piekarni w sercu Lidla” pieczywo oferowane jest w niskich, lidlowych cenach. Nowej kampanii towarzyszą promocje, dzięki którym produkty można kupić jeszcze taniej. Przykładowo chleb na maślance dostępny jest 33 proc.taniej – 2,99 zł/ 550 g/ 1 szt. (zamiast 4,49 zł).

Kampania „Piekarni w sercu Lidla” – „Świeże o każdej porze dnia” obejmuje emisję reklam w telewizji, radiu, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii, we współpracy z agencją GPD, powstał spot telewizyjny, w których lektorką jest Krystyna Czubówna.

 

Dołącz do dyskusji: Głos Krystyny Czubównej promuje świeże pieczywo w Lidlu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gfds
Świeże czy odmrażane? Reklama nie może wprowadzać konsumenta w błąd.
0 0
odpowiedź