SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krzysztof Gacek dyrektorem marketingu marki Volkswagen

Dyrektorem działu marketingu marki Volkswagen w Polsce (Volkswagen Group Polska) został Krzysztof Gacek. Za komunikację PR odpowiadał będzie Tomasz Tonder.

Krzysztof Gacek Krzysztof Gacek

Jako dyrektor działu marketingu marki Volkswagen w spółce Volkswagen Group Polska Krzysztof Gacek będzie odpowiadał za planowanie i wdrożenie strategii produktowej oraz marketingowej marki. Na co dzień będzie kierował pracą zespołu marketingu i CRM oraz zespołu odpowiedzialnego za ofertę produktową.

Krzysztof Gacek ma piętnastoletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej oraz finansowej. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Renault Polska w dziale marketingu obsługi posprzedażnej, następnie przez siedem lat pracował w BMW Polska w dziale marketingu, odpowiadając za wprowadzenie na rynek nowych modeli BMW, CRM oraz marketing dealerski. Od 2010 roku, w ramach Volkswagen Bank Polska, był odpowiedzialny za ofertę kredytową oraz leasingową, a także za rozwój współpracy z Volkswagen Group Polska.

Za komunikację public relations i kontakt z dziennikarzami odpowiedzialny będzie Tomasz Tonder, który od 10 lat związany jest z grupą Volkswagena w Polsce. Początkowo pracował jako specjalista w wielomarkowym dziale public relations firmy Kulczyk Tradex. Następnie przez dwa lata pełnił funkcję marketing brand managera odpowiedzialnego za obsługę posprzedażną. W 2008 roku objął stanowisko PR Managera marki Volkswagen.

Gacek oraz Tonder będą raportowali bezpośrednio do dyrektora marki Volkswagen - Wojciecha Tomaszkiewicza.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Gacek dyrektorem marketingu marki Volkswagen

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jola
Sam sobie pisal ten tekst ?!
0 0
odpowiedź
User
Misiek
To panowie z VW mają się czym zająć - topią miliony w reklamę, kiedy youtube mówi coś innego. Przepalone budżety.....
wykop.pl/link/2357934/zobacz-niemiecka-jakosc-vw-passat-b6-2-0cr-pekajacy-wal-korbowy-juz-po-140tys-km/
0 0
odpowiedź