SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Volkswagen przedłuża globalną współpracę z agencją DDB

Volkswagen, flagowa marka samochodowa należąca do Volkswagen Group, przedłużyła globalny kontrakt kreatywny z agencją DDB (Omnicom) na kolejne trzy lata. Zdecydowano tak bez formalnego przetargu z udziałem innych agencji.

Ponadto grupa Omnicom rozszerzy współpracę z firmą Volkswagen, obejmując nią precyzyjne rozwiązania marketingowe, których zadaniem będzie transformacja obsługi klientów oraz procesów produkcyjnych firmy.  

Nowo utworzony zespół ds. tzw/ precyzyjnego marketingu VW zostanie zintegrowany z zespołem w agencji mediowej PHD, która w czerwcu wygrała przetarg na globalną obsługę mediową Volkswagen Group. VW Group wydała szacunkowo 2,2 miliarda dolarów na reklamę w mediach (wg agencji badawczej COMvergence).    

DDB jest agencją kreatywną Volkswagena od ponad sześciu dekad. (VW współpracuje również z agencjami regionalnymi, np. Johannes Leonardo w USA).    

- Omnicom i Volkswagen wkraczają w nową erę w sposobie, w jaki tworzymy naszą komunikację. Dziedzictwo DDB i ich głęboka wiedza na temat marki Volkswagen są niezrównane, a płynne wprowadzenie i integracja nowych i istniejących partnerów Omnicom przeniesie partnerstwo na nowy poziom. Ich troska, miłość i pasja do marki Volkswagen są zawsze odczuwalne przez nasze zespoły - powiedziała Susanne Franz, global CMO w Volkswagen. 

DDB będzie nadal zarządzać obsługą VW z Berlina.

Dołącz do dyskusji: Volkswagen przedłuża globalną współpracę z agencją DDB

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl