SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krzysztof Hołowczyc w relaunchowej kampanii zegarków Atlantic

Pod hasłem „Istota elegancji” trwa kampania reklamowa zegarków Atlantic wspierająca relaunch tej marki. Twarzą akcji – przygotowanej przez firmy Media Inn i Kuźnia PR – jest Krzysztof Hołowczyc.

W prowadzonej obecnie kampanii zegarków Atlantic Krzysztof Hołowczyc, ambasador tej marki w całej Europie, jest wystylizowany a la James Bond. Zdjęcia kierowcy na potrzeby akcji wykonał Jacek Poremba (więcej o realizacji kampanii).

Akcja wspiera relaunch marki Atlantic. Z początkiem roku wieloletnie hasło przewodnie tego brandu: „Zaufanie, które zbudował czas”, zmieniono na „Istota elegancji”. Ponadto do sprzedaży wprowadzono nowe zegarki.


Kampania od 15 stycznia jest prowadzona w prasie (czasopisma dla mężczyzn, np. "Playboy", magazyny motoryzacyjne, np. "Top Gear", lifestylowe i biznesowe), internecie (serwisy ogólnotematyczne, dla mężczyzn, lifestylowe, biznesowe) oraz na plakatach przy sklepach z zegarkami Atlantic. Przygotowaniem akcji – w tym zakupem mediów – zajęła się firma Media Inn, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Hołowczyc w relaunchowej kampanii zegarków Atlantic

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Hołowczyc jest prostakiem i chamem. Co innego Leszek Kuzaj.
odpowiedź