„Kto poślubi mojego syna?” ma o 800 tys. widzów mniej niż rok temu
Druga edycja reality-show „Kto poślubi mojego syna?” po trzech odcinkach gromadzi o 800 tysięcy widzów mniej niż premierowa odsłona formatu, emitowana rok temu. TVN w czasie nadawania programu notuje słabsze wyniki niż TVP2 i Polsat.
Program „Kto poślubi mojego syna?” na antenie TVN pokazywany jest w środy - przez pierwsze dwa tygodnie września br. o godz. 21.30, a od zeszłej środy o 20.50. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki drugiej edycji reality-show oglądało średnio 1,25 mln osób. Przełożyło się to na 9,05 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 11,11 proc. w grupie komercyjnej.
Najwięcej widzów dotąd zgromadził pierwszy odcinek nowej serii programu, który przyciągnął przed ekrany 1,4 mln osób.
Widownia „Kto poślubi mojego syna?” odcinek po odcinku
Kto poślubi mojego syna? |
Wszyscy 4+ |
||
Data |
Start |
AMR |
SHR% |
02-09-2015 |
21:30:00 |
1 399 737 |
10,85% |
09-09-2015 |
21:29:00 |
1 181 276 |
8,81% |
16-09-2015 |
20:49:00 |
1 178 260 |
7,75% |
Emitowana rok temu pierwsza seria „Kto poślubi mojego syna?” cieszyła się zdecydowanie większą popularnością. Oglądało ją 2,04 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 15,01 proc. i 17,68 proc.
W czasie nadawania „Kto poślubi mojego syna?” TVN zajmuje trzecie miejsce w rynku. Liderem jest w tym czasie TVP2, która nadając „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, osiąga 21,42 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat, nadający filmy fabularne, „Top Chefa” i „Rinke za kratami” (10,37 proc.). Gorzej od TVN wypada Jedynka („Debata”, „Po prostu”, „Naród Putina” „Kryptonim szef”; 6,31 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVP2 |
2 967 676 |
21,42% |
15,83% |
Polsat |
1 436 410 |
10,37% |
15,17% |
TVN - Kto pośubi mojego syna? |
1 254 262 |
9,05% |
11,11% |
TVP1 |
873 965 |
6,31% |
5,01% |
W programie „Kto poślubi mojego syna?” trzech synów wraz z matkami szuka partnerek na całe życie. Bohaterką formatu jest też kobieta, której matka pomaga znaleźć męża. Gospodynią show jest Agnieszka Jastrzębska, a za jego produkcję wykonawczą odpowiada firma Earl Grey.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kto poślubi mojego syna?” ma o 800 tys. widzów mniej niż rok temu