2,03 mln widzów „The Voice Senior 4” w TVP2
Czwartą edycję „The Voice Senior” oglądało średnio 2,03 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Zwycięzcą show został Zbigniew Zaranek z drużyny Maryli Rodowicz.
Premierowe odcinki „The Voice Senior 4” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 7 stycznia do 18 lutego.
Średnia widownia premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 2,03 mln osób, co przełożyło się na 16,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 2,30 mln oglądających, program zgromadził 21 stycznia - dane dla odcinka z godz. 21.10.
Zwycięzcą czwartej odsłony „The Voice Senior” został Zbigniew Zaranek z drużyny Maryli Rodowicz. Otrzymał nagrodę pieniężną w wysokości 50 tys. zł.
- Czuję, że świat się przede mną otwiera, że jeszcze będę mógł koncertować. Marzę o tym, by zapełniać wielkie sale koncertowe. Może nawet nagram jakąś płytę! Będę namawiał seniorów by nie siedzieli w domu, by byli aktywni. „60 plus” to nie koniec świata, to początek nowej drogi - wyznał tuż po ogłoszeniu wyników Zbigniew Zaranek.
Alicja Węgorzewska i Tomasz Szczepanik z zespołu Pectus nowymi jurorami
Nowymi trenerami w „The Voice Senior 4” byli Alicja Węgorzewska i Tomasz Szczepanik z zespołu Pectus, którzy zastąpili Alicję Majewską i Witolda Paszta. Bez zmian jurorami w show byli Piotr Cugowski oraz wspomniana wyżej Maryla Rodowicz.
Z kolei nową gospodynią talent-show została Małgorzata Tomaszewska, która względem trzeciej edycji zastąpiła Martę Manowską. Bez zmian program współprowadził Rafał Brzozowski.
„The Voice Senior” jest kolejną modyfikacją należącego do Talpa Content formatu telewizyjnego „The Voice”, który zyskał popularność na całym świecie i od wielu lat realizowane są lokalne wersje. W Polsce licencję na produkcję programów z serii „The Voice” posiada firma Rochstar. W ramach „The Voice Senior” występują utalentowani wokalnie uczestnicy, ale warunkiem wzięcia udziału w programie jest ukończenie 60. roku życia.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,02 proc.
Dołącz do dyskusji: 2,03 mln widzów „The Voice Senior 4” w TVP2