„Kuba Wojewódzki” zyskuje widzów
Ósmy sezon programu „Kuba Wojewódzki” cieszy się większą widownią niż nadawana rok wcześniej szósta odsłona talk-show, a TVN w czasie emisji programu jest liderem rynku.
Z danych AGB Nielsen Media Reserach - przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl - wynika, że trzy pierwsze odcinki najnowszej edycji talk-show Kuby Wojewódzkiego obejrzało średnio 1,93 mln widzów przy udziale wynoszącym 21,51 proc. w grupie 4+ i 24,54 proc. w 16-49.
To wyniki lepsze od tych, które notowała emitowana w analogicznym okresie ub.r. szósta seria programu. Po trzech wydaniach oglądało ją bowiem 1,66 mln osób, a udział stacji wynosił odpowiednio 18,58 proc. i 19,86 proc.
W paśmie emisji „Kuby Wojewódzkiego” (wtorki 22.30 – 23.30) TVN wygrywa z konkurencją pod względem osiąganego udziału w rynku w grupie 4+. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 17,18 proc. zajmuje TVP 2, nadająca wtedy „Ekspress Reporterów” i filmy fabularne. Dalej plasują się: Polsat (16,66 proc.; „CSI: Kryminalne Zagadki Miami”) oraz TVP 1 (6,23 proc.; filmy, „Oficer”, „Bronisław Wildstein przedstawia”). TVN jest również liderem w grupie komercyjnej 16-49.
Z profilu widowni talk-show wynika, że oglądają go najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 25 do 39 lat oraz pomiędzy 50. a 59. rokiem życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Widownia „Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku
Kuba Wojewódzki | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
02-03-2010 | 1 685 667 | 18,53% | 22,91% |
09-03-2010 | 2 299 038 | 25,75% | 28,70% |
16-03-2010 | 1 799 042 | 20,36% | 21,80% |
średnia | 1 925 754 | 21,51% | 24,54% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVN – Kuba Wojewódzki | 1 925 754 | 21,51% | 24,54% |
TVP 2 | 1 536 610 | 17,18% | 12,62% |
Polsat | 1 490 172 | 16,66% | 19,33% |
TVP 1 | 557 637 | 6,23% | 4,95% |
Profil widowni talk-show
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 33,87% | 70 |
Kobiety | 66,13% | 128 | |
Wiek | 4-9 | 2,72% | 46 |
10-15 | 2,81% | 40 | |
16 - 19 | 2,56% | 44 | |
20 - 24 | 4,34% | 53 | |
25 - 29 | 12,80% | 144 | |
30 - 34 | 12,78% | 157 | |
35 - 39 | 10,05% | 142 | |
40 - 44 | 5,87% | 91 | |
45 - 49 | 6,69% | 94 | |
50 - 54 | 10,41% | 126 | |
55 - 59 | 10,25% | 135 | |
60+ | 18,71% | 96 | |
Wlk. miasta | Wieś | 25,54% | 66 |
< 50 tys. | 25,03% | 104 | |
50-100 tys. | 8,97% | 105 | |
100-200 tys. | 8,52% | 107 | |
> 200 tys. | 31,94% | 157 | |
Zawód | Top management | 10,82% | 139 |
Pracownicy średniego szczebla | 25,01% | 173 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 18,01% | 89 | |
Emeryci | 26,40% | 106 | |
Inni | 19,77% | 61 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 37,48% | 82 |
Średnie | 36,26% | 122 | |
Wyższe | 20,73% | 181 | |
Inne | 5,53% | 43 |
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” zyskuje widzów