SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kubuś Waterrr reklamuje się w czasopismach Egmont

W czasopismach dla dzieci publikowanych przez wydawnictwo Egmont trwa kampania reklamowa wody Kubuś Waterrr. Akcja przebiega pod hasłem "Twój głos ma powerrr!".

Nośnikiem kampanii reklamowej wody smakowej Kubuś Waterrr prowadzonej w czasopismach dziecięcych wydawnictwa Egmont jest zadrukowana folia owijająca każdy egzemplarz. Przekaz pod hasłem "Twój głos ma powerrr!" podkreśla orzeźwiające działanie tego napoju.

kubus

Akcja od 22 maja jest prowadzona w czasopismach Auta, Hannah Montana, Kaczor Donald, Księżniczka, Power Rangers, Spider-Man, W.I.T.C.H. i Styl W.I.T.C.H. Kreację kampanii - zaplanowanej do 16 czerwca - przygotowała agencja reklamowa Satchi&Satchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: Kubuś Waterrr reklamuje się w czasopismach Egmont

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl