SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kuchenne inspiracje i „Wszechsmaki” z Moniką Mrozowską reklamują Czanieckie Makarony (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa makaronów produkowanych przez firmę Czanieckie Makarony oparta na ich nowej strategii komunikacji. Akcja - przygotowana przez agencję Korporacja Stylu - obejmuje m.in. kulinarno-podróżniczy blog „Wszechsmaki”, którego ambasadorką została Monika Mrozowska.

Dotychczasowa komunikacja marki Czanieckie Makarony skupiała się na podkreśleniu rodzinnej historii firmy oraz elementów tradycyjnej polskiej kuchni. Teraz w reklamach podkreślane też będą pasje kulinarne właścicieli przedsiębiorstwa oraz jego szeroka oferta produktowa inspirowana kuchniami świata. Te inspiracje są prezentowane w spocie pod hasłem „Czanieckie Makarony inspirują w każdej kuchni”.

Reklama, wyreżyserowana przez Macieja Kawalskiego, jest emitowana w TVN. Kampania reklamowa obejmuje również prasę i internet.

Ponadto na stronie Makarony.pl prowadzony jest kulinarno-podróżniczy blog „Wszechsmaki”, którego ambasadorką została właśnie Monika Mrozowska - aktorka, blogerka kulinarna i autorka książek kucharskich. W czerwcu zorganizowany zostanie natomiast Festiwal Wszechsmaki obejmujący m.in. prezentacje potraw z różnych zakątków świata i konkurs na najciekawsze przepisy na dania z makaronem.

Za kompleksowe przygotowanie i realizację akcji (nową strategię marki, kreację reklam, przygotowanie nowej wersji serwisu Makarony.pl, realizację działań w social media, konkursów i eventów) odpowiada agencja interaktywna Korporacja Stylu.

Dołącz do dyskusji: Kuchenne inspiracje i „Wszechsmaki” z Moniką Mrozowską reklamują Czanieckie Makarony (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KN
wkradł się Wam błąd w treści. Adres strony to makaron.pl (w l.poj). Makarony.pl kieruje na stronę zupełnie innej firmy.
odpowiedź
User
mistrz
Bardzo słaba reklama. Sztuczny efekt, który ma zastąpić brak pomysłu na komunikację.
odpowiedź