Kultowy Kętrzyniak i Dwupaki w kampanii Majonezu Kętrzyńskiego
Rusza druga odsłona kampanii reklamowej Majonezu Kętrzyńskiego pod hasłem „Kultowy Polski Majonez od 1962 roku”. Akcję przygotowały firmy Studio Gravite oraz Rytczak Unlimited Communication & PR.
Kampania Majonezu Kętrzyńskiego zaczęła się w kwietniu od reklam w stylistyce plakatów PRL-owskich w telewizji, internecie oraz na outdoorze (zobacz szczegóły).
Drugi etap akcji będzie obejmował przede wszystkim eventy. Najbliższy odbędzie się 29 czerwca podczas rajdu w Mikołajkach, gdzie prezentowana będzie replika kultowego poloneza, którym jeździł legendarny kierowca Marian Bublewicz. Odbędzie się też wtedy premiera Kultowych Dwupaków - niedostępnych w sklepach gadżetów promujących Majonez Kętrzyński. Ponadto przez całe lato po mazurskich jeziorach będzie pływał specjalny jacht reklamujący produkt.
Uruchomiono też blog Rozmyślania Kultowego Kętrzyniaka, na którym opisywane są wszystkie wydarzenia. Relacje wideo będą natomiast zamieszczane na kanele youtube’owym marki.
Strategię i kreację całej kampanii przygotowały agencje Studio Gravite oraz Rytczak Unlimited Communication & PR.
Dołącz do dyskusji: Kultowy Kętrzyniak i Dwupaki w kampanii Majonezu Kętrzyńskiego