'Kuźnia kadrów' w kampanii Akademia Nikona
Pod hasłem "Kuźnia kadrów" rusza kampania edukacyjna firmy Nikon. Trzyetapowa akcja o nazwie Akademia Nikona obejmuje kursy i warsztaty dla fotografów.
Pierwszy etap startującej właśnie kampanii promującej akcję edukacyjną Akademia Nikona informuje o rozpoczęciu tej kampanii i uruchomieniu poświęconego jej serwisu internetowego. Kolejna odsłona będzie zachęcać do udziału w organizowanej w ośmiu głównych miastach imprezie Roadshow, podczas której w specjalnie przygotowanym busie odbędą się warsztaty, kursy zawodowych fotografów oraz testy nowych lustrzanek D3000 i d300s. Z kolei trzeci etap kampanii promuje uczestnictwo w fotoekspedycjach, przygotowanych przez firmę Nikon wraz z biurem turystycznym 5Stars.
Akcję pod hasłem "Kuźnia kadrów" od przyszłego tygodnia będą wspierać reklamy w prasie (tytuły branżowe takie jak 'Foto', 'Foto Serwis', regionalne wydania 'Gazety Wyborczej', inne dzienniki regionalne), internecie (serwisy społecznościowe typu grono.net, goldenline.pl i aktywni.pl, strony tematyczne typu obiektywni.pl, fotosik.pl i national-geographic.pl, reklamy w wyszukiwarkach) oraz materiały BTL. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca roku - przygotowała agencja Walk the Line.
Dołącz do dyskusji: 'Kuźnia kadrów' w kampanii Akademia Nikona