LEGO we wspólnej akcji z Minecraft
Firma LEGO Polska prowadzi specjalną promocję z wykorzystaniem kultowej gry Minecraft. Celem akcji jest promocja zestawów klocków z serii Minecraft, City, Friends oraz Creator. Za przygotowanie i realizację projektu tej akcji odpowiada agencja mediowa Initiative i zespół social quality agencji Reprise.
– Zależy nam także na tym, aby marka LEGO zaistniała w świecie gamingu, tak obecnie popularnego wśród młodych osób. Chcemy zainspirować młodych i pokazać jak można kreatywnie bawić się i rozwijać przy pomocy klocków LEGO, tak w świecie realnym, jak i wirtualnym – mówi Beata Kucejko, marketing director Poland, Ukraine & Baltics w LEGO. - Jest to prawdopodobnie pierwszy tego typu projekt na świecie, w którym marka zabawkowa stworzyła dedykowaną przestrzeń do gry w Minecraft. Efekty tej pracy będzie można oglądać na dedykowanych platformach social media (w tym m.in. YT, IG, IGS oraz Twitch).
Do udziału w projekcie zaproszono także znanych w Polsce influencerów: Mandzio, Szymeq, Yoshi oraz Nexe.
Za przygotowanie i realizację projektu odpowiada agencja mediowa Initiative i zespół Social Quality agencji Reprise. Obie firmy należą do grupy Mediabrands.
Akcja potrwa kilka tygodni.
Dołącz do dyskusji: LEGO we wspólnej akcji z Minecraft