Lekcja angielskiego w kampanii 'Nowa Heyah - No to sru!' (wideo)
Pod hasłem "No to sru!" przebiega kampania reklamująca nową ofertę Heyah. Żartobliwa kreacja pokazuje lekcję języka angielskiego.
Kampania prowadzona pod hasłem "No to sru!" reklamuje wprowadzoną przez Heayah ofertę, w której SMS-y w obrębie tej sieci są darmowe, pozostałe kosztują 14 gr., za minutę połączenia na numery komórkowe i stacjonarne (oprócz Play) płaci się 29 gr, a za 100 kB danych pobranych z internetu - 2 gr. Przekaz jest oparty na animacji pokazującej żartobliwą lekcję angielskiego, którą pies daje kotu.
Akcja obejmuje telewizję, radio, internet i outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, spot zrealizował dom produkcyjny Platige Image, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Lekcja angielskiego w kampanii 'Nowa Heyah - No to sru!' (wideo)