Lidl Polska po roku przerwy wraca do współpracy z Havas Media
Sieć dyskontów Lidl Polska w wyniku zakończonego przetargu zdecydowała się na współpracę z domem mediowym Havas Media (Havas Media Group). Tym samym obsługę mediową marketera kończy MediaCom Warszawa.
Lidl Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową wybierając w nim Havas Media. Agencja przejmuje planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowych tego marketera od MediaCom Warszawa, z którym Lidl pracował od wiosny ub.r.
Oznacza to powrót do współpracy z Havas Media - ten dom mediowy obsługiwał bowiem Lidla na przełomie 2014 i 2015 roku.
Lidl co roku robi przegląd ofert domów mediowych. Firma należy też do grona największych polskich reklamodawców, w 2015 roku wydał na reklamy w tradycyjnych mediach blisko 529 mln zł (cennikowo, wg Kantar Media).
Spółka nie podaje liczby i nazw pozostałych uczestników rozstrzygniętego przetargu.
Dołącz do dyskusji: Lidl Polska po roku przerwy wraca do współpracy z Havas Media