Linea Recta po raz kolejny dla Friskies
Nestle Purina przygotowała letnią kampanię reklamową wspierającą sprzedaż karmy dla zwierząt Friskies.
Kampania ma celu podniesienie sprzedaży oraz wsparcie programu Puriny „Zwierzak Bezpieczny w Podróży”.
W ramach działań BTL zostanie przeprowadzona loteria promocyjna, do przygotowania i przeprowadzenia której została wytypowana agencja promocyjno-reklamowa Linea Recta Polska Sp. z o.o.
Jest to już druga promocja marki Friskies powierzona Linea Recta Polska. Poprzednia „Amigos, Meksyk czeka!” została przeprowadzona w roku 2005 r. Nagrodą główną była 4 osobowa wycieczka do Meksyku.
„Ciekawostką odnośnie tegorocznej akcji są nagrody jakie przygotowaliśmy dla naszych Konsumentów – są to świecące obroże dla psa, dzięki którym będzie on bardziej widoczny i za razem bardziej bezpieczny podczas spacerów. Takich gadżetów jeszcze w Polsce nie rozdawano. Dodatkowo co tydzień do wygrania są bony podróżne o wartości 1500 zł każdy. Z tego powodu liczymy na bardzo duże zainteresowanie promocją” – mówi Agnieszka Czyżkowska, Brand Manager Friskies.
Dołącz do dyskusji: Linea Recta po raz kolejny dla Friskies