SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Linea Recta po raz kolejny dla Friskies

Nestle Purina przygotowała letnią kampanię reklamową wspierającą sprzedaż karmy dla zwierząt Friskies.

Kampania ma celu podniesienie sprzedaży oraz wsparcie programu Puriny „Zwierzak Bezpieczny w Podróży”.

W ramach działań BTL zostanie przeprowadzona loteria promocyjna, do przygotowania i przeprowadzenia której została wytypowana agencja promocyjno-reklamowa Linea Recta Polska Sp. z o.o.

Jest to już druga promocja marki Friskies powierzona Linea Recta Polska. Poprzednia „Amigos, Meksyk czeka!” została przeprowadzona w roku 2005 r. Nagrodą główną była 4 osobowa wycieczka do Meksyku.

„Ciekawostką odnośnie tegorocznej akcji są nagrody jakie przygotowaliśmy dla naszych Konsumentów – są to świecące obroże dla psa, dzięki którym będzie on bardziej widoczny i za razem bardziej bezpieczny podczas spacerów. Takich gadżetów jeszcze w Polsce nie rozdawano. Dodatkowo co tydzień do wygrania są bony podróżne o wartości 1500 zł każdy. Z tego powodu liczymy na bardzo duże zainteresowanie promocją” – mówi Agnieszka Czyżkowska, Brand Manager Friskies.

Dołącz do dyskusji: Linea Recta po raz kolejny dla Friskies

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl