Samsung reklamuje lodówki Family Hub i Multidoor
Wystartowała kampania reklamowa lodówek Samsung Family Hub i Multidoor. Działania zaplanowano na kolejne dwa miesiące.
Lodówki Family Hub i Multidoor promowane są serią kilkusekundowych spotów telewizyjnych.
Dodatkowo zaplanowano wsparcie w postaci sponsoringu w programach telewizyjnych "Dzień Dobry TVN" oraz "MasterChef". W ramach działań w digitalu, sprzęt promowany jest materiałami video w najpopularniejszych kanałach VOD. Kampania obejmuje także aktywności na Facebooku, Instagramie, LinkedInie oraz współpracę z influencerami w Cook Story by Samsung.
Marka prowadzi także kampanię prasową linii Family Hub w magazynach luksusowych.
Lodówka Family Hub posiada m.in. funkcję View Inside, która pozwala zobaczyć jej zawartość na ekranie, zamieszczonym na drzwiach. Aplikacja SmartThings umożliwia zdalny dostęp do sprzętu za pomocą smartfona.
Obsługą marketingową Samsunga zajmują się Leo Burnett (kreacja), VML (social media), Stacom (zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Samsung reklamuje lodówki Family Hub i Multidoor