SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lotos zaczął kampanię „Każdy czeka na swoje NAJ" dot. epidemii (wideo)

Pod hasłem „Każdy czeka na swoje NAJ” rozpoczęła się nowa kampania Grupy Lotos. Towarzyszy jej akcja, w ramach której kierowcy tankujący na stacjach Lotosu mogą przekazać swoje punkty z programu Navigator na badania związane z leczeniem koronawirusa. Oprócz spotu telewizyjnego z udziałem ambasadorów marki, w 5 polskich miastach pojawią się murale nawiązujące do kampanii.

Jednym z elementów rozpoczętej kampanii jest akcja, w ramach której klienci stacji Lotos mogą pomagać w walce z pandemią koronawirusa, przekazując punkty Navigator. W zależności od liczby oddanych punktów, konkretne kwoty będą sukcesywnie przekazywane przez Fundację Lotos na specjalistyczne badania związane ze zwalczaniem koronawirusa.

Trzeba zalogować się na stronie lotosnavigator.pl i zamienić swoje punkty w pieniądze. W pierwszym kroku wybieramy kupon wsparcia o wartości 650 punktów, czyli 10 zł i dodajemy go do koszyka. Potem zaznaczamy, ile takich kuponów chcemy przeznaczyć na cel charytatywny, klikamy „Zamów” i dostajemy potwierdzenie operacji przekazania punktów.

Piłkarze, skoczkowie i Kajetanowicz w nowym spocie

Trzon kampanii pod hasłem „Każdy chce mieć swoje NAJ” emitowany jest spot telewizyjny, w którym pojawiają się ambasadorzy Lotosu - piłkarze polskiej reprezentacji, skoczkowie narciarscy i kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz.

Dodatkowo, w najbliższych dniach w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu powstaną wielkoformatowe murale, które będą przedstawiać bohaterów spotu. Projekty murali zostały namalowane techniką cyfrową na podstawie przygotowanych wcześniej kompozycji. Każdy obraz stanowi kolaż, w skład którego wchodzą różnorodne elementy: fotograficzne, graficzne, rysunkowe czy malarskie. Ideą projektu było realistyczne przedstawienie osób występujących w spocie. W ich tle widać między inny namalowane ręcznie elementy nawiązujące do walki z koronawirusem i szczytnego celu kampanii - wymiany punktów Navigator na środki finansowe. Kampania będzie realizowana także w mediach społecznościowych.

- „Każdy czeka na swoje NAJ” to nasza najnowsza kampania, z której płyną dwa przesłania. Pierwsze to realna możliwość pomocy, aby wspólnie walczyć z koronawirusem. Drugie to tęsknota za emocjami, których nie możemy obecnie przeżywać, i które nawet bardziej docenimy w przyszłości. Kierowcy tankujący na stacjach LOTOS mogą przekazywać swoje punkty Navigator na szczytny cel, jakim są badania nad zwalczaniem koronawirusa. Liczymy, że dzięki temu szybciej uda nam się wrócić do normalności - mówi Patryk Felmet, dyrektor marketingu Grupy Lotos.

Grupa Lotos realizuje akcję we współpracy ze spółką Lotos Paliwa i Fundacją Lotos.

Firma realizuje równolegle kampanię „W domu też jest NAJ”,w którą również zaangażowali się niemal wszyscy ambasadorzy koncernu, w tym sportowcy, instytucje kultury czy uczestnicy projektów dziecięcych i młodzieżowych. Na facebook’owym profilu „Emocje do Pełna” oraz na stronie www.naj.lotos.pl znajdują się materiały video z udziałem sportowców, treningi, czytanie bajek dla dzieci, eksperymenty naukowe w wykonaniu Tomasza Rożka czy wspólne gotowanie.

Dołącz do dyskusji: Lotos zaczął kampanię „Każdy czeka na swoje NAJ" dot. epidemii (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mbumbanga
Sie sama ta kampania zrobiła, czy wstyd się przyznać do autora?
0 0
odpowiedź