Lowe Warsaw, Lowe Media i Lowe Open z nowymi nazwami w ramach rebrandingu MullenLowe Group
Agencja Lowe Warsaw, dom mediowy Lowe Media oraz agencja Lowe Open zmieniają nazwy, teraz będą działać pod marką MullenLowe. To część globalnego rebrandingu MullenLowe Group.
MullenLowe Group powstała w maju 2015 roku w wyniku fuzji Mullen z globalną siecią kreatywną Lowe and Partners. W ramach struktury działa ponad 90 biur w 65 krajach na całym świecie.
Na polskim rynku od tej pory firmy agencja Lowe Warsaw będzie funkcjonować pod nazwą MullenLowe Warsaw Poland, dom mediowy Lowe Media jako MullenLowe Mediahub Poland, a agencja Lowe Open jako MullenLowe Open Poland.
Zmianie nazwy towarzyszy nowa identyfikacja wizualna holdingu, oparta na logotypie przedstawiającym ośmiornicę w bokserskich rękawicach. Ma ona symbolizować kreatywność i otwartość na wyzwania oraz pakietowy model organizacyjny Grupy. Autorem logo jest agencja MullenLowe Brasil.
Kinga Grzelewska, managing partner and creative director w MullenLowe Warsaw, wyjaśnia, że butikowa struktura sieci MullenLowe pozwala polskiej agencji korzystać z globalnych rozwiązań kreatywnych i strategicznych sieci. - Nowe narzędzia, procesy, badania, wykorzystywane w amerykańskich strukturach MullenLoweMediaHub, które będziemy implementować również w Polsce, mają na celu jedno: zwiększanie udziału reklam w uwadze i świadomości konsumentów, a przez to zwiększenie biznesowej efektywności kampanii naszych klientów - zapowiada kolei Ewa Góralska, managing director MullenLowe MediaHub.
- Celem rebrandingu jest wzmocnienie pozycjonowania Grupy, wykorzystującej najlepsze kompetencje wszystkich firm wchodzących w jej skład, aby skutecznie pracować nad wyzwaniami biznesowymi dla naszych klientów. Nowa tożsamość marki ma pomóc w zjednoczeniu całej sieci i pozycjonować ją jako twórczą Grupę, podejmującą wyzwania rynkowe - uzasadnia Alex Leikikh, global CEO w MullenLowe Group.
Dołącz do dyskusji: Lowe Warsaw, Lowe Media i Lowe Open z nowymi nazwami w ramach rebrandingu MullenLowe Group