SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'M jak miłość' traci widzów i wpływy reklamowe

Serial 'M jak miłość' nadal pozostaje hitem Dwójki, ale jegooglądalność topnieje. W pierwszych trzech miesiąca br. oglądało gośrednio o niemal 10 proc. widzów mniej niż w analogicznym okresieub.r. Spadły też jego wpływy reklamowe.

Średnia oglądalność "M jak miłość" w okresie od 1 stycznia do 7kwietnia br. (emisja w poniedziałki i wtorki o 20.40) wyniosła 8,44mln widzów, co dało nadającej serial TVP 2 49,50 proc. udziału wgrupie 4+ i 45,35 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - wynika zprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl danych AGB Nielsen Media Research. Roktemu w analogicznym okresie czasu serial, emitowany wówczas jeszczew poniedziałki i wtorki o 20.05, przyciągał przed ekrany 9,33 mlnosób przy udziale wynoszącym odpowiednio 56,62 proc. i 52,91proc.

Mimo spadku widowni, zgarniające prawie połowę rynkutelewizyjnego "M jak miłość" pozostaje niekwestionowanym liderempasma swojej emisji. Na drugim miejscu w tym czasie plasuje sięPolsat z widownią na poziomie 2,31 mln. Tyle gromadzą nadawaneprzez tę stacją filmy fabularne w cyklu "Megahit". Dalej znajdująsię: TVN (2,11 mln; "W11 - Wydział Śledczy") i TVP 1 (1,54 mln;"Teatr Telewizji" i filmy).

Topnieją także wpływy reklamowe, które przynosi serial. Wanalizowanym okresie 2009 roku cennikowe przychody ze spotówreklamowych wyemitowanych przy 26 premierowych odcinkach "M jakmiłość" wyniosły 15,97 mln zł. Natomiast 25 epizodów serialu nadanew analogicznym okresie 2008 roku przyniosło wpływy na poziomie21,03 mln zł. (dane bez rabatów).

Widownia "M jak miłość" odcinek poodcinku

20.40Wszyscy4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
05-01-20098 928 39650,64%47,83%
06-01-20098 500 26649,40%45,94%
12-01-20098 948 67551,90%48,63%
13-01-20098 421 34048,03%44,92%
19-01-20098 619 61650,18%45,92%
20-01-20098 607 09249,64%46,12%
26-01-20098 391 22947,41%42,15%
03-02-20098 402 36148,23%44,82%
09-02-20098 930 24353,13%48,87%
10-02-20098 104 83847,42%43,05%
16-02-20098 772 88052,05%47,83%
17-02-20098 044 24348,19%43,13%
23-02-20098 953 45551,41%49,53%
24-02-20097 822 32847,20%42,45%
02-03-20098 905 55451,61%45,99%
03-03-20098 298 22347,86%43,44%
09-03-20098 707 33451,63%47,91%
10-03-20098 499 67849,71%45,00%
16-03-20098 762 47851,58%46,87%
17-03-20098 645 83050,23%44,28%
23-03-20098 424 77448,98%43,01%
24-03-20097 773 33546,22%41,07%
30-03-20097 672 60345,31%44,26%
31-03-20098 546 04551,66%47,48%
06-04-20097 741 51046,86%41,82%
07-04-20097 918 26850,22%46,40%
średnia8 437 64049,50%45,35%

Oglądalność konkurencji w czasie emisjiserialu


Wszyscy 4+

StacjaAMRSHR %
TVP 2 - M jak miłość8 437 64049,50%
Polsat2 310 54913,55%
TVN2 112 89712,39%
TVP 11 541 2919,04%

Profil widowni "M jak miłość"



ADH%AFF
PłećMężczyźni34,44%72

Kobiety65,56%126
Wiek4- 92,03%34

10- 154,62%63

16 -193,31%55

20 -243,36%39

25 -295,75%66

30 -347,16%89

35 -396,24%91

40 -446,48%100

45 -498,41%113

50 -5410,50%127

55 -5910,31%138

60+31,84%168
Wlk.miastaWieś41,17%105

< 50tys.24,79%104

50-100tys.8,34%98

100-200tys.8,29%104

> 200tys.17,41%84
ZawódTopmanagement7,04%89

Pracownicy szczebla średniego14,14%100

Pracownicy fizyczni i rolnicy19,70%95

Emeryci41,40%156

Inne17,72%58
WykształceniePodstawowe49,87%111

Średnie30,38%101

Wyższe13,10%115

Inne6,65%50

Dołącz do dyskusji: 'M jak miłość' traci widzów i wpływy reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl