Maciej Mitoraj po dwóch latach odchodzi z Żabka Polska
Maciej Mitoraj, który pełnił funkcję dyrektora marketingu i rozwoju po dwóch latach pracy odchodzi z sieci sklepów Żabka Polska.
Mitoraj do sieci Żabka Polska dołączył w 2015 roku, obejmując stanowisko członka zarządu ds. marketingu i rozwoju. Pod koniec marca 2016 roku przestał być członkiem zarządu i został dyrektorem ds. marketingu i rozwoju w firmie.
Przed dołączeniem do Żabka Polska, Maciej Mitoraj był dyrektorem handlowym w firmie Colian. W latach 2011-2014 w Commercial Insight Group jako managing partner realizował projekty komercyjne w Polsce i CEE. Pracował też w Grupie Żywiec, gdzie był członkiem zarządu ds. marketingu W latach 2005-2008 zarządzał agencją komunikacji zintegrowanej Peppermint.
Wcześniej był senior brand managerem marki Tyskie, należącej do koncernu SABMiller. Przygodę z marketingiem zaczynał w Nestle Polska, gdzie zajmował m.in. stanowiska product group managera i national key account managera.
Nie udało nam się ustalić jego dalszych planów zawodowych.
W czasie, gdy Maciej Mitoraj był osobą odpowiedzialną w Żabka Polska za marketing, zmieniona została komunikacja marki. Po wielu latach cyklu animowanych spotów reklamowych ze zwierzętami w rolach głównych Żabka rozpoczęła cykl reklam pod hasłem „Mały wielki sklep”, prezentujących zabawne rozmowy i sytuacje w sklepach tej sieci.
Dołącz do dyskusji: Maciej Mitoraj po dwóch latach odchodzi z Żabka Polska