Made in Mind rozszerza działalność o branded content i product placement
Agencja reklamowa Made in Mind włączyła do zakresu swoich usług branded content i product placement. Firma będzie się zajmować kreacją i produkcją ATL nie tylko na potrzeby Mindshare Polska i The Media Insight, lecz także dla własnych klientów.
Rozszerzenie usług przez Made in Mind o branded content i product placement wynika z globalnej restrukturyzacji domu mediowego Mindshare, w którego strukturach działa ta agencja. W ramach zmian zlikwidowano dotychczasowe działy specjalistyczne (w tym Performance & Entertainment), a ich prace przejęła Made in Mind, podlegając komórce strategiczno-planningowej 'Invention' utworzonej w Mindshare Polska pod kierownictwem Anny Sakowicz.
- Nasi klienci dostrzegają zalety pełnowartościowej oferty, obejmującej nie tylko opracowanie strategii i zaplanowanie działań mediowych, ale również kreację i produkcję związaną z tymi działaniami, zwłaszcza w zakresie realizacji filmowych i pozycjonowania marek za pomocą branded content - uzasadnia Sebastian Olszowy, członek zarządu Mindshare Polska. - Poza tym otrzymujemy coraz więcej zleceń typowo produkcyjnych, co pociąga za sobą konieczność rozbudowy zaplecza technicznego i zaangażowania specjalistów - dodaje.
Made in Mind zajmie się obsługą nie tylko klientów domów mediowych Mindshare Polska i Media Insight, lecz także rozwinie własne portfolio. Agencja pozycjonuje się jako centrum reklamowo-produkcyjne działające w zakresie kreacji ATL i form on-line, projektowania i obsługi serwisów www oraz realizacji ATL i video.
Dołącz do dyskusji: Made in Mind rozszerza działalność o branded content i product placement