SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magda Gessler większą lokomotywą reklamową od Ewy Drzyzgi i jurorów talent-show

Wśród telewizyjnych programów rozrywkowych prowadzonych przez znane osoby najwięcej na reklamach w pierwszej połowie br. zarobiły „Kuchenne rewolucje” z Magdą Gessler, zaś najdroższe były spoty przy programie „Twoja twarz brzmi znajomo” - wynika z raportu domu mediowego Lowe Media.

Magda Gessler, fot. TVN Magda Gessler, fot. TVN

„Kuchenne rewolucje” od stycznia do czerwca 2015 r. zarobiły dla TVN ponad 57 mln zł - ponad 1 mln zł więcej niż przed rokiem. W pierwszej piątce zestawienia oprócz Gessler znalazła się tylko jedna prowadząca, która była w ścisłej czołówce ubiegłorocznego rankingu (styczeń-czerwiec 2014) – Ewa Drzyzga, gospodyni talk show „Rozmowy w toku”. W obydwu rankingach zajęła ona trzecie miejsce. W pierwszym półroczu 2015 r. prowadząca ta przyniosła stacji TVN 46 mln zł, a więc o ponad 1 mln zł. więcej niż przed rokiem. Jedynym celebrytą reprezentującym program telewizji publicznej, który znalazł się w pierwszej dziesiątce rankingu jest Robert Janowski („Jaka to melodia”). Pozostali celebryci, których programy trafiły do ścisłej czołówki to „nowicjusze” - po raz pierwszy trafili do pierwszej piątki rankingu Lowe Media w tym roku.

Na drugim miejscu z zarobioną sumą ponad 50 mln zł znalazł się Bronisław Cieślik, twarz serialu „Malanowski i partnerzy” (Polsat), czwarte miejsce i ponad 42 mln zł zdobyli prowadzący emitowanego w tej samej stacji programu  „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” - Małgorzata Walewska, Katarzyna Skrzynecka, DJ Adamus, Paweł Królikowski, Maciej Dowbor, Piotr Gąsowski, zaś pierwszą piątkę zamyka nowość z wiosennej ramówki TVN - format „Mali Giganci”, w którego jury zasiadają: Agnieszka Chylińska, Małgorzata Bujakiewicz i Kuba Wojewódzki, a program prowadzi Filip Chajzer. Ich telewizyjne występy przysporzyły stacji ponad 38 mln zł.

- Dobra pozycja formatów „Malanowski i Partnerzy” oraz „Rozmowy w toku” jest wynikiem dużej liczby przerw reklamowych towarzyszących tym programom. W pierwszym półroczu tego roku było to odpowiednio 1493 i 1427 przerw. Na pierwszym miejscu pod względem liczby przerw reklamowych (1731) znalazło się „Szkło kontaktowe”, dzięki temu program ten został także liderem w kategorii największej liczby wyemitowanych spotów - wyjaśnia odpowiedzialny za przygotowanie raportu Michał Bakalarczyk z domu mediowego Lowe Media.

Najdłuższe bloki reklamowe w pierwszym półroczu 2015 r. emitowane były przy programie „Państwo w państwie” Przemysława Talkowskiego (średnio 15,1 spotów w jednej przerwie reklamowej). Dzięki dużej liczbie spotów w breaku, program ten wygrał też w kategorii „największe średnie inwestycje poczynione na blok reklamowy” - średnio 244,8 tys. zł.

Z raportu Lowe Media wynika też, że reklamodawcy musieli zapłacić najwięcej za emisję 30 sekundowego spotu przy programie „Twoja twarz brzmi znajomo“ w Polsacie -  średnia cena emisji reklamy przekroczyła tam 28 tys zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsatowski program „Hells Kitchen” -  reklamodawca musiał się liczyć z wydatkiem rzędu 27,8 tys złotych za jedną emisję. Trzecie miejsce w tej kategorii  przypada programowi „Mali Giganci” w TVN – 30 sekundowa reklama przy tym formacie to średni wydatek 27,4 tys zł.

TOP10 CELEBRYTÓW - LOKOMOTYW REKLAMOWYCH

1. Magda Gessler – „Kuchenne rewolucje” / TVN– 57,1 mln zł.
2. Bronisław Cieślak – „Malanowski & Partnerzy”/Polsat – 50,4 mln zł
3. Ewa Drzyzga – „Rozmowy w toku”/TVN – 46,0 mln zł.
4. Małgorzata Walewska, Katarzyna Skrzynecka, DJ Adamus, Paweł Królikowski, Maciej Dowbor, Piotr Gąsowski – „Twoja twarz brzmi znajomo”/Polsat – 42,0 mln zł.
5. Chylińska, Bujakiewicz, Wojewódzki, Filip Chajzer – „Mali giganci”/TVN – 38,6 mln zł.
6. Katarzyna Dowbor – „Nasz nowy dom”/Polsat – 37,8 mln zł.
7. Beata Tyszkiewicz, Andrzej Grabowski, Iwona Pawlović, Michał Malitowski, Anna Głogowska, Krzysztof Ibisz – „Dancing with the stars”/Polsat – 33,2 mln zł.
8. Marcin Prokop, Szymon Hołownia – „Mamy cię”/TVN – 32,6 mln zł.
9. Robert Janowski – „Jaka to melodia”/TVP1 – 29,3 mln zł.
10. Sztaba/Kora/Zapendowska/Rogucki/Rock/Sykut – „Must be the music”/Polsat– 28,7 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Magda Gessler większą lokomotywą reklamową od Ewy Drzyzgi i jurorów talent-show

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tt
Większa jest to fakt.
0 0
odpowiedź