SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małgorzata Szerenos i Małgorzata Leszkiewicz w Ogilvy&Mather, awansuowali Borys, Słomka-Żurawska i Trzepałka

Agencja reklamowa Ogilvy&Mather wzmocniła dział obsługi klienta, zatrudniając Małgorzatę Szerenos oraz Małgorzatę Leszkiewicz. Jednocześnie w tym dziale awansowali Mateusz Borys, Magdalena Słomka-Żurawska i Małgorzata Trzepałka.

Od lewej: Małgorzata Szerenos i Małgorzata Leszkiewicz Od lewej: Małgorzata Szerenos i Małgorzata Leszkiewicz

Małgorzata Szerenos w Ogilvy&Mather objęła stanowisko group account directora. Przeszła z agencji Kropka Bordo, gdzie pełniła identyczną funkcję.

Ma ponad 17-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez 14 lat pracowała w Havas Warsaw (dawniej Euro RSCG), z czego sześć lat na stanowisku group account directora. Zajmowała się między innymi obsługą marek należących do takich firm jak: Kompania Piwowarska, Reckitt Benckiser, MasterCard, USP Zdrowie, Maspex, Danone Nutricia, Dr Irena Eris SPA, Bongrain, Ikea, HDS, Mondelez czy Hortex.

Stanowisko account execituve w dziale client service objęła zaś Małgorzata Leszkiewicz, która poprzednio pracowała w Happy Endians Digital Production, gdzie jako project manager była odpowiedzialna za koordynację projektów internetowych (display, LP, rich media, social media) dla takich klientów jak Tchibo, McDonald’s, Allegro czy Axe. Wcześniej była związana z Gutenberg Networks.

Zmiany w dziale obsługi klienta związane są także z awansami. Mateusz Borys (objął stanowisko account supervisora) oraz Małgorzata Trzepałka (została account manager) są zatrudnieni w Ogilvy od półtora roku. Razem pracują w zespole obsługującym Tesco.

Magdalena Słomka- Żurawska dołączyła do Ogilvy prawie 3 lata temu, obecnie objęła funkcję account managera. Dotychczas pracowała m.in. dla takich klientów jak Ford, Saturn, Philips czy Tesco.

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Szerenos i Małgorzata Leszkiewicz w Ogilvy&Mather, awansuowali Borys, Słomka-Żurawska i Trzepałka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl