„Mam talent!” stracił 380 tys. widzów, ale nadal lideruje
Piątą edycję programu TVN „Mam talent!” ogląda średnio o 380 tys. widzów mniej, niż nadawaną rok wcześniej czwartą odsłonę show. Nie zmieniło to jednak pozycji formatu, który w sobotnie wieczory jest liderem rynku.
Średnia widownia piątej edycji „Mam talent!” po trzech pierwszych odcinkach wyniosła 3,37 mln osób, co przełożyło się na 24,98 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 30,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Dla porównania, pierwsze trzy odcinki czwartej serii programu, nadawane w analogicznym okresie ub.r., oglądało więcej widzów, bo średnio 3,75 mln, a udziały stacji wyniosły wtedy odpowiednio 27,90 proc. oraz 31,67 proc. (więcej na ten temat).
Mimo spadku oglądalności „Mam talent!”, TVN w paśmie nadawania programu pozostaje liderem rynku. Druga w kolejności Jedynka, która w tym czasie emituje „Prognozę pogody”, serial „Komisarz Alex” i jego kulisy oraz filmy fabularne, ma 19,58 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 (konkurencyjny show „Bitwa na głosy”; 12,88 proc. udziału), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 9,32 proc. udziału). Taka sama jest kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej, z tym że tam TVN jest już bezkonkurencyjny.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN-Mam talent | 3366805 | 24,98% | 30,09% |
TVP1 | 2639378 | 19,58% | 13,68% |
TVP2 | 1735903 | 12,88% | 11,78% |
Polsat | 1256415 | 9,32% | 11,14% |
Show na antenie TVN emitowane jest w soboty o godz. 20.00.
fot. TVN (fot. Grzegorz Press)
Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” stracił 380 tys. widzów, ale nadal lideruje