SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mam talent!” zyskał 200 tys. widzów. Za rok kolejna edycja

Siódma edycja „Mam talent!” zgromadziła o 200 tys. widzów więcej niż emitowana rok temu szósta seria talent-show. TVN w czasie emisji programu był zdecydowanym liderem rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 48,3 mln zł.

fot.: Cezary Piwowarski/TVN fot.: Cezary Piwowarski/TVN

TVN siódmą odsłonę „Mam talent!” emitował w soboty o godz. 20.00 w okresie od 6 września do 6 grudnia br. Średnia widownia odcinków tej edycji show wyniosła 3,38 mln osób, co przełożyło się na 21,88 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą publiczność zgromadził finałowy odcinek formatu, który miał 3,52 mln oglądających.

Top odcinki siódmej edycji „Mam talent!”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

06-12-2014

19:59

22:10

3 902 347

23,81%

27-09-2014

20:01

21:41

3 740 922

24,40%

18-10-2014

20:00

21:41

3 674 243

23,08%


W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program zyskał 210 tys. widzów. Emitowaną wówczas szóstą serię formatu średnio oglądało 3,17 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 21,43 proc. oraz 23,92 proc. udziału (więcej na ten temat).

„Mam talent!” w swoim paśmie emisji pozostał zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, która miała 13,37 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała serwis pogodowy, serial „Komisarz Alex” oraz filmy fabularne. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 11,12 proc.), a czwarte miejsce zajęła TVP2 („The Voice of Poland”; 10,48 proc.).

W grupie komercyjnej przewaga TVN nad konkurentami była jeszcze większa. Drugie miejsce należało tutaj do Polsatu, a dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.

Widownia programu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Mam talent!

3 376 905

21,88%

23,10%

TVP1

2 063 268

13,37%

9,69%

Polsat

1 716 387

11,12%

14,43%

TVP2

1 617 079

10,48%

10,00%


Wpływy z reklam przy emisji „Mam talent! 7” wyniosły 48,27 mln zł, podczas gdy szósta seria przyniosła z reklam 74,22 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwycięzcą siódmej edycji programu został 15-letni wokalista Adrian Makar. Wygrał on 300 tys. zł. Drugie miejsce zajęła Berenika Nienadowska, a trzeci był Mateusz Guzowski.

TVN jest zadowolony z wyników oglądalności siódmej odsłony „Mam talent!”. Kolejną edycją show widzowie stacji prawdopodobnie zobaczą jesienią 2015 roku - ostateczna decyzja zapadnie wiosną.

Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” zyskał 200 tys. widzów. Za rok kolejna edycja

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
XXXX
Fakt, że w Mam talent wygrywa śpiewak powoduje, że kolejnej edycji już chyba nie będę oglądał...
0 0
odpowiedź
User
Marek
Wykorzystali nieświadomego nastolatka z domu dziecka, zarobili na nim 48 milionów po czym wystawili hejterom. Ładnie, nie ma co
0 0
odpowiedź
User
mateusz
to jest naprawdę niebywałe. tyle lat a oglądalność udziału i co najważniejsze wpływy są olbrzymie, jeszcze rosną względem ubiegłorocznych+brak większych zmian w realizacji KAŻDY, nawet antyfan TVN który choć odrobinę się na tym zna, a nie jest plotkarskim widzem, powinien przyznać że to imponujące
0 0
odpowiedź