SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mam talent!” zyskuje widzów z odcinka na odcinek. TVN liderem rynku

Ósma edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 3,06 mln widzów. To o 70 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej, ale widownia talent-show rośnie z odcinka na odcinek. TVN w czasie emisji formatu jest liderem rynku.

fot.: Cezary Piwowarski/TVN fot.: Cezary Piwowarski/TVN

„Mam talent! 8” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 5 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków tej edycji show wyniosła 3,06 mln osób, co przełożyło się na 21,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 21,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność formatu rośnie z tygodnia na tydzień. Pierwszy odcinek „Mam talent!” miał 2,76 mln widzów, drugi - 3,15 mln osób, a trzeci przyciągnął przed ekrany już 3,26 mln oglądających.

 

Odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

05-09-2015

2 762 434

19,00%

12-09-2015

3 153 745

21,92%

19-09-2015

3 259 299

22,39%

Średnio:

3 061 901

21,13%

W porównaniu z analogicznym okresem ub.r. program stracił 70 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki siódmej serii talent-show średnio oglądało 3,13 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 21,91 proc. oraz 24,19 proc. udziału (więcej na ten temat).

„Mam talent!” w swoim paśmie pozostaje zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1, która ma 13,72 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emituje kroniki sportowe, serwis pogodowy, serial „Komisarz Alex” oraz filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (pasmo filmów animowanych; 13,08 proc.), a czwarta - TVP2 (konkurencyjny show „The Voice of Poland”; 10,59 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugie miejsce zajmuje Polsat, a dalej plasują się: Dwójka i Jedynka.

Widownia „Mam talent!” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Mam talent! 8

3 061 901

21,13%

21,50%

TVP1

1 987 627

13,72%

8,50%

Polsat

1 895 587

13,08%

17,74%

TVP2

1 534 893

10,59%

11,63%

 

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.

Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” zyskuje widzów z odcinka na odcinek. TVN liderem rynku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
Dziwie się jakim cudem ta oglądalność rośnie. Program wymaga solidnego odświeżenia, zmiany scenografii, może dodania jeszcze jednego jurora, zmiana sceny w odcinkach na żywo i faktycznie coś na powietrzu (chodzi mi o prowadzących), bo ten samolot w greenboxie z nimi w środku, który miał udawać, że lecą był mega żenadą. Oglądałbym gdyby nie było takiej nudy w programie, przy złotym guziku są takie emocje, że na grzybach są większe. To nie jest hejt, tylko szczera opinia osoby, która oglądała naprawdę wiele wersji zarówno Got Talent jak i The X Factor.
0 0
odpowiedź
User
h
co trzeba mieć w głowie żeby ogladac ta szmire
0 0
odpowiedź
User
vvvv
Program wymaga odświeżenia-to jest fakt. Ale ze wszystkich talent-show w Polsce i tak jest najlepszy.
0 0
odpowiedź