Mandzio i Ignacy z kanału Mniej Więcej podejmują Chili Challenge z Circle K
Sieć stacji paliw Circle K rusza z promocją pod hasłem "Chili Challenge". Wspiera to kampania reklamowa z udziałem influencerów, Łukasza „Mandzia” Samonia i Ignacego „Kolegi" Łukowskiego z kanału Mniej Więcej. Działania przygotowały Liquid Thread i Spark Foundry.
Promocja "Chilli Challenge" trwa do 12 czerwca i prowadzona jest na wszystkich stacjach w Polsce. Aby wziąć w niej udział , należy na publicznym profilu na Instagramie zamieścić zdjęcie hot-doga ze stacji Circle K z hasztagiem #CircleKhotdog. Na autorów 10 najciekawszych zdjęć czekają vouchery na 365 hot dogów.
W kampanii bierze udział26 youtuberów i instagramerów, wśród nich m.in. Łukasz „Mandzio” Samoń i Ignacy „Kolega" Łukowski z kanału Mniej Więcej, znani z testów kulinarnych, twórcy kanału Hajlajt z grupy Abstrachuje oraz Maksym Ziółkowski, podejmujący ekstremalne wyzwania na kanale Maksymalnie.
Działania w sieci wspierane są szerokozasięgową kampanią digital, wykorzysującą także format masthead na głównej stronie YouTube.
Za zakup mediów odpowiada firma Spark Foundry, a za realizację kampanii influencerskiej – Liquid Thread.
Dołącz do dyskusji: Mandzio i Ignacy z kanału Mniej Więcej podejmują Chili Challenge z Circle K