SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Marjański dyrektorem generalnym polskiego IAA

Marcin Marjański został nowym dyrektorem generalnym polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Zastąpił na tym stanowisku Monikę Kotowską.

Marcin Marjański zastąpił Monikę Kotowską, która pełniła tę funkcję od kwietnia ubiegłego roku. Marjański ostatnio pracował jako dyrektor marketingu Grupy PZU, gdzie przeprowadził skuteczny rebranding firmy i kierował jej działaniami reklamowymi. Wcześniej pełnił również funkcję doradcy zarządu ds. marketingu i produktu w PLL LOT, pracował w dziale marketingu Gerling Polska oraz był dyrektorem obsługi klienta Brainshop U-Boot.

MarcinMarjanski

Marcin Marjański ukończył studia z zarządzania i marketingu w Prywatnej Wyższej Szkole Biznesu i Administracji. O tym, jak długo będzie dyrektorem generalnym polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA przesądzi ocena jego pracy przez członków organizacji.

Dołącz do dyskusji: Marcin Marjański dyrektorem generalnym polskiego IAA

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dziduch Roman
Odwiedziliśmy polski pawilon 13.10.15 na EXPO w Mediolanie szukając kontaktu z biznesem głównie włoskim .Byliśmy zaskoczeni miłym przyjęciem i pomocą dyr.Marcina Mariańskigo w przekazaniu materiałów reklamowych potencjalnym inwestorom w Kostrzyńsko-Słubickiej Strefie. Podziękowania od Zarządu i życzenia owocnej współpracy . Zarząd KSSSE
0 0
odpowiedź