Marcin Marjański dyrektorem generalnym polskiego IAA
Marcin Marjański został nowym dyrektorem generalnym polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Zastąpił na tym stanowisku Monikę Kotowską.
Marcin Marjański zastąpił Monikę Kotowską, która pełniła tę funkcję od kwietnia ubiegłego roku. Marjański ostatnio pracował jako dyrektor marketingu Grupy PZU, gdzie przeprowadził skuteczny rebranding firmy i kierował jej działaniami reklamowymi. Wcześniej pełnił również funkcję doradcy zarządu ds. marketingu i produktu w PLL LOT, pracował w dziale marketingu Gerling Polska oraz był dyrektorem obsługi klienta Brainshop U-Boot.
Marcin Marjański ukończył studia z zarządzania i marketingu w Prywatnej Wyższej Szkole Biznesu i Administracji. O tym, jak długo będzie dyrektorem generalnym polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA przesądzi ocena jego pracy przez członków organizacji.
Dołącz do dyskusji: Marcin Marjański dyrektorem generalnym polskiego IAA