Marek Dorobisz dyrektorem kreatywnym w Lemon Sky
Marek Dorobisz został dyrektorem departamentu kreacji w Lemon Sky. Wcześniej stanowisko to zajmował Bartosz Żukowski, który obecnie zarządza jednym z teamów kreatywnych.
Dorobisz będzie kierował i rozwijał departament kreacji Lemon Sky oraz ma za zadanie wzbogacić jego kompetencje z zakresu ATL.
Marek Dorobisz karierę rozpoczynał w Niemczech - pracował jako copywriter w agencjach FCB Wilkens, Jung von Matt, Springer & Jacoby Hamburg i Scholz & Friends Berlin. Potem przeniósł się do Polski - na początek do Scholz & Friends Warszawa (od 2007-02 do 2008-03). Potem - jako senior creative/copywriter - pracował w BBDO Warszawa (od 2008-04 do 2008-11) i Brain (od 2008-11 do 2010-12). Od 2011 już na stanowisku dyrektora kreatywnego - na początek Ars Thanea (od 2011-01 do 2011-10) a ostatnio agencja Next.
Dołącz do dyskusji: Marek Dorobisz dyrektorem kreatywnym w Lemon Sky