SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marek Kondrat z 1000 zł w nowej reklamie ING (wideo)

ING w nowej kampanii reklamowej zachęca do oszczędzania nadodatkową emeryturę.

Telewizyjna premiera nowego spotu ING o tytule "MaTysiakowie"miała 5 października. Kadry filmu przedstawiają kolejnychbohaterów, z których każdy "ma tysiak". Ostatnim z nich jest MarekKondrat. Wspomniany "tysiak" to dodatkowe 1 000 złotych naemeryturze, które może zapewnić Emerytura Premium w ING.

"Chodzi o to, żeby zachęcić ludzi do myślenia o emeryturze. Zbadań, które robimy, wynika, że tak naprawdę Polacy nie wiedzą, ilepieniędzy będą dostawać po zakończeniu kariery zawodowej. Jeżeliemerytura w ogóle z czymś nam się kojarzy, to jest to bieda, staniew kolejce do apteki i liczenie się z każdym groszem" - mówi BożenaRegulska-Komornicka, dyrektor departamentu komunikacjimarketingowej ING. "Dzieje się tak dlatego, że polski systememerytalny przez lata nie pozwalał na zbyt wiele. Po reformie z1999 roku mamy do dyspozycji nie tylko ZUS, ale również otwartefundusze emerytalne i tzw. III filar, dzięki któremu każdy możedodatkowo oszczędzać. Trzeba tylko uzmysłowić sobie, że można miećwpływ na zasobność naszego portfela na emeryturze" - dodajeRegulska-Komornicka.

Kampania "MaTysiakowie" kontynuuje komunikację z października2007 i kwietnia 2008 roku, w której ING sygnalizowało, że emeryturaz ZUS i OFE "nie wystarczy".

Kampania telewizyjna "MaTysiakowie" wspierana będzie równieżspotami radiowymi, działaniami w Internecie i outdoorowymi.Zakończy się 31 października 2008 r.

Kreację przygotowała agencja Brain. Za zakup mediów odpowiadadom mediowy PanMedia Western.




Telewizja: Spoty 30 i 10 sekund. TVP, TVN, Polsat, kanałytematyczne TVN, TVN7, TV4, Discovery, AT Media.

Radio: Radio ZET, RMF FM, RMF FM Classic, Trójka, TOK FM, RAM,Radio PiN.

Dołącz do dyskusji: Marek Kondrat z 1000 zł w nowej reklamie ING (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl