Margaret reklamuje Tidal w Play z Madonną, Rihanną i Daft Punk (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła pierwszą kampanię promującą usługę streamingu muzycznego Tidal. W reklamach oprócz piosenkarki Margaret, która wcześniej promowała już inne oferty Play, występują zagraniczni wykonawcy: Madonna, Rihanna i Daft Punk.
Kampania informuje o przedłużonej do połowy br. promocji, w ramach której użytkownicy taryf abonamentowych Play mogą aktywować darmowy dwuletni dostęp do pełnej wersji Tidala.
Reklamy podkreślają, że zarówno Margaret, jak też Madonna, Rihanna i Daft Punk poprzez aplikację Tidal „przenieśli swoją muzykę do Play”.
Margaret od kilku lat reklamuje usługi na kartę w Play, w poprzedniej akcji z jej udziałem był promowany Internet na Kartę. W ub.r. piosenkarka wystąpiła też w kampanii reklamowej Coca-Coli pod hasłem „Pocałuj radość”.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży Play.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kreacją reklam ATL-owych zajęła się agencja Grandes Kochonos, BTL-owych - agencja Plej, a internetowych - agencja Artegence. Za aktywności w social media odpowiada agencja Isobar Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Margaret reklamuje Tidal w Play z Madonną, Rihanną i Daft Punk (wideo)
Wracam do orange!