Mateusz Kusznierewicz promuje drugą edycję konkursu Siemens „Kocham TO!”
Ruszyła druga edycja konkursu „Kocham TO!”, przeznaczonego dla konsumentów wyróżniających się ciekawymi pasjami. Ambasadorem kampanii jest żeglarz Mateusz Kusznierewicz.
W ramach zadania konkursowego uczestnicy mają opisać i jak najciekawiej przedstawić swoją pasję i miejsca na świecie, które są z nią powiązane. Zgłoszenia przyjmowane na stronie internetowej akcji oceni Mateusz Kusznierewicz, mistrz olimpijski i mistrz świata w żeglarstwie.
Konkurs potrwa do 12 września 2017 r.
Kampania będzie oparta o niestandardowe działania w mediach społecznościowych – FacebookAds, IndaHash i komunikacji na profilu Siemens Home na Facebooku, której głównym bohaterem będzie Kusznierewicz.
Za jej przygotowanie odpowiada agencja Insignia. Za działania PR odpowiada BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Kusznierewicz promuje drugą edycję konkursu Siemens „Kocham TO!”