Matrix Rewolucje w kinach - Rewolucja w CAM
Kolejna część Matrixa nadchodzi, a wraz z nią rewolucyjna kampania promocyjna. W końcu październiku br. ruszyła kampania reklamowa filmu na autobusach przygotowana przez CAM - City Ambient Media dla Warner Bros. Pictures.
Wszystko co ma początek, ma też koniec. Po pierwszej i drugiej części Matrixa do kin wchodzi trzecia część tyrologii, a wraz z nią w miasto wkracza nowatorska kampania autobusowa. Po warszawskich ulicach będą jeździły CAM-busy z reklamą całopojazdową typu Wrap up. Jest to rewolucja jeśli chodzi o format. Autobusy jeżdżące po mieście będą całkowicie oklejone (cała możliwa powierzchnia będzie wykorzystana - co pozwoli zaprezentować możliwości niestandardowych nośników reklamy - autobusów miejskich). Adaptację projektu graficznego reklamy CAM-busów przygotował CAM
Całkowicie opakowany autobus zdecydowanie wyróżnia się na ulicach. Format Wrap up umożliwia bardzo dobrą widoczność reklamy z daleka i pod różnymi kątami. Format ten zapewnia także długi czas ekspozycji dla kierowców i ich pasażerów, osób na przystankach, przejściach i światłach. Przygotowanie reklamy w formacie Wrap up wymaga precyzji i doświadczenia w projektowaniu, bowiem konieczne jest dopasowanie projektu do nośnika i jego charakteru. Format wrap up możliwy jest do zastosowania tylko na niektórych autobusach ze względu na ograniczenia prawne.
CAM - City Ambient Media to firma zajmująca się przygotowaniem i realizacją kampanii reklamowych na autobusach. CAM należy do grupy reklamowej Goldfinger, powstała w roku 2002 w odpowiedzi na zmianę przepisów o zamieszczaniu reklam na autobusach. Jako pierwsza zaproponowała format Full Back i jednoczesne wykorzystanie kilku powierzchni autobusu do ekspozycji reklamy jednego produktu.
Dołącz do dyskusji: Matrix Rewolucje w kinach - Rewolucja w CAM