Mattel reklamuje zabawki Little People (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa jednej z marek z portfolio Fisher-Price - Little People. Za kreację odpowiada Hypermedia Isobar, zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat, zaś obsługą PR - agencja 24/7.
Little People to seria edukacyjnych zabawek przeznaczonych dla najmłodszych dzieci w wieku 1-3 lat, która ma pomóc w rozwinięciu ich wyobraźni i kreatywności.
- Little People łączy w sobie to, co najważniejsze w pierwszych latach życia dziecka - rozwija wyobraźnię, uczy ról społecznych, jednocześnie zapewniając mnóstwo zabawy - opisuje przekaz kamapnii Anna Jakubowska, customer marketing coordinator w Mattel Poland.
Kampania prowadzona jest w telewizji oraz internecie. Spoty reklamowe wyemitowane zostaną na antenie Polsatu, Polsatu Cafe, TVN, TVN7, Jim Jam, TV Puls oraz MiniMini. Za ich adaptację odpowiada Spot Productions i Studio Filmowe Odeon.
W internecie kampania potrwa do połowy grudnia i obejmuje media społecznościowe (Facebook, YouTube), portal eDziecko oraz specjalny pakiet kierowany do kobiet z dziećmi z portfolio Glossy Media.
Kreację kampanii przygotowała agencja Hypermedia Isobar. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat, a za działania PR - agencja 24/7 PR.
Dołącz do dyskusji: Mattel reklamuje zabawki Little People (wideo)