SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wiadomo, kiedy ruszy serwis Max. Są szczegóły oferty i pakietów

Serwis streamingowy Max zadebiutuje w Polsce w czerwcu tego roku, zastępując HBO Max. Platforma streamingowa zaoferuje dostęp do treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros. i produkcji lokalnych od TVN. W ofercie znajdą się cztery pakiety, w jednym z nich treści będą oferowane z reklamami. Ich cen na razie nie podano. 

W ofercie Maxa znajdą się seriale, filmy pokazywane wkrótce po premierach kinowych, produkcje dokumentalne oraz programy telewizyjne i międzynarodowe wydarzenia sportowe. Max zapewni subskrybentom ponad dwukrotnie większą bibliotekę treści w porównaniu z HBO Max. Serwis zaoferuje użytkownikom także dostęp do najpopularniejszych kanałów telewizyjnych w różnych kategoriach tematycznych, w tym stacji newsowych TVN24 i CNN.

- Ogromnie się cieszę mogąc podzielić się ekscytującą informacją, że wejście Max na polski rynek nastąpi już w czerwcu. Max będzie platformą, na której użytkownicy znajdą niezrównaną bibliotekę treści – najlepsze światowe i polskie filmy oraz seriale. Mam nadzieję, że dostarczą one naszym widzom mnóstwo rozrywki, niezapomniane emocje i wzruszenia. Max otwiera również przed całą branżą, w tym rynkiem reklamy i dystrybucji, nowe możliwości współpracy. Na tę chwilę czekaliśmy 2 lata. Jest to ważny krok na drodze rozwoju naszych platform streamingowych. Staramy się, by były one jak najlepiej dopasowane do potrzeb i gustów naszych widzów. To także nowy rozdział w obszarze inwestycji Warner Bros. Discovery w Polsce w najlepsze treści lokalne. Chcemy stać się platformą pierwszego wyboru, na której każdy odbiorca znajdzie dla siebie niezliczone tytuły filmowe, dokumentalne, serialowe, telewizyjne, a ponadto sport, informacje i programy dla dzieci - mówi Kasia Kieli, president & managing director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN.

Na części europejskich rynków Max będzie dostępny już 21 maja, między innymi w państwach skandynawskich, Europy Środkowo-Wschodniej czy Półwyspu Iberyjskiego. Po zakończeniu procesu uruchomienia platformy w Europie Max będzie dostępny w 25 krajach w regionie. Globalny zasięg serwisu obejmie łącznie 65 państw i terytoriów.

Platforma została starannie zaprojektowana tak, aby zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa, stabilności i łatwości w użytkowaniu, ale również umożliwić subskrybentom korzystanie z opcji personalizacji, które pozwalają dostosować Max do indywidualnych preferencji użytkowników - podaje firma. 

- W Max stworzymy przestrzeń, w której każdy znajdzie coś wyjątkowego dla siebie. Głęboko wierzę w to, że Max będzie inspirować i angażować użytkowników w Polsce, tak, jak z sukcesem robi to w USA i Ameryce Łacińskiej. Jesteśmy na progu czegoś wielkiego – unikatowego połączenia naszych najważniejszych marek, czyli HBO, Warner Bros. oraz uniwersum DC, z najpopularniejszymi wśród widzów produkcjami lokalnymi. Max to wyjątkowa oferta dostępna zarówno w formie “na żądanie”, jak i kanałów linearnych. Max będzie niezrównany pod względem contentowym i bardzo konkurencyjny cenowo" – podkreśla Maciej Gozdowski, Group Vice President – Streaming w TVN Warner Bros. Discovery.

Jakie filmy i seriale w ofercie Maxa?

Na platformie Max już 17 czerwca, zadebiutuje drugi sezon serialu HBO Original “Ród Smoka”. Subskrybenci serwisu zyskają dostęp do filmów takich jak: “Barbie”, “Aquaman i Zaginione Królestwo” czy “Wonka”, a także oryginalnych produkcji HBO - “Detektyw: Kraina nocy”, “Reżim”, “Sympatyk” czy premierowego drugiego sezon serialu “Przeklęty: Życie i śmierć Roberta Dursta”. W przyszłości na platformie pojawią się także wyczekiwane seriale Max Original jak drugi sezon “Odwilży” Xaverego Żuławskiego czy “Pingwin” oraz film “Diuna: Część Druga”.

Max to także miejsce dla wielbicieli produkcji dokumentalnych. Jeszcze w tym roku w serwisie zadebiutują polskie dokumenty Max Original – „Król Zanzibaru”, „Łowcy skór” czy „Hope” Martyny Wojciechowskiej. Max w Polsce pracuje także nad dwoma nowymi produkcjami serialowymi, do których zdjęcia rozpoczną się już wkrótce. Na platformie będzie można zobaczyć Letnie Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024.

Użytkownicy w Polsce będą mogli uzyskać dostęp do treści także w modelu AdLite – w niższej cenie połączonej z ograniczoną liczbą reklam. Pakiet z reklamami wkrótce w Polsce zaoferuje też SkyShowtime, a w innych krajach oferują je też Netflix czy Disney+. 

- Wprowadzenie pakietu z reklamami w Max to wyraz naszego zobowiązania do tworzenia innowacji w każdym obszarze działalności, w tym także w zakresie produktu reklamowego. Rozległe doświadczenia związane z Ad Lite wynieśliśmy z Playera, w którym ten model z powodzeniem funkcjonuje od kilku lat. Wprowadzamy nowe rozwiązania technologiczne, które pierwszy raz umożliwią reklamodawcom komunikację przy różnorodnych treściach wysokiej jakości, które nigdy wcześniej nie były dostępne w modelu reklamowym. Kompletny ekosystem streamingowy TVN Warner Bros. Discovery będzie bezprecedensowy na polskim rynku i umożliwi emisję reklam na jeszcze większą skalę przy najlepszym lokalnym i światowym contencie. Z perspektywy naszego produktu reklamowego, jest to kolejna przełomowa innowacja produktowa po wprowadzeniu DAI, Ad_Auction, kanałów nowej generacji FAST i oferty BVOD. Rewolucja na rynku reklamy wideo staje się faktem – mówi Dorota Żurkowska, senior group vice president – revenue w TVN Warner Bros. Discovery.

W Polsce Max zaoferuje trzy różne pakiety, z możliwością wykupienia subskrypcji miesięcznej lub rocznej oraz pakiet dodatkowy “Kanały TV i Sport” za miesięczną opłatą. Dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Paryżu będzie obejmował wszystkie pakiety. Pakiet dodatkowy “Kanały TV i Sport” będzie mógł dokupić każdy użytkownik subskrybujący platformę. Na razie nie podano cen pakietów. 

Oto charakterystyka pakietów

Pakiet podstawowy:

Przystępna cena, a więc większa dostępność najwyższej jakości treści przy ograniczonej liczbie reklam. Taka usługa znana jest już polskim użytkownikom Playera.  
Oglądnie seriali, filmów i programów na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie.
Jakość Full HD.

Pakiet Standard:
Oglądanie seriali, filmów i programów na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie.
Jakość Full HD.
Możliwość pobrania do 30 tytułów, aby oglądać je offline.
Dostęp do najwyższej jakości biblioteki treści na żądanie bez reklam.

Pakiet Premium:

Oglądnie seriali, filmów i programów na czterech obsługiwanych urządzeniach jednocześnie.
Jakość Full HD lub 4K, dźwięk Dolby Atmos przy wybranych tytułach.
Możliwość pobrania do 100 dostępnych tytułów, aby oglądać je offline.
Dostęp do najwyższej jakości biblioteki treści na żądanie bez reklam.

Pakiet dodatkowy “Kanały TV i Sport” - dostępny jako dodatek do każdego bazowego pakietu.

Dostęp do bogatej biblioteki kanałów na żywo m.in. stacji informacyjnych - TVN24 i CNN, rozrywkowych - TVN, TVN7, dla dzieci – Cartoon Network i Cartoonito, a także sportowych – Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz relacji z najważniejszych wydarzeń sportowych, w tym tenisowych Wielkich Szlemów, Pucharu Świata w skokach narciarskich, Speedway Grand Prix, kolarskich wielkich tourów, wyścigu 24h Le Mans i wielu więcej.

Oglądnie kanałów telewizyjnych i relacji sportowych na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie (w ramach możliwości pakietu bazowego).

Serwis streamingowy Max zastąpił HBO Max w USA 23 maja ub.r. Nie oferuje jedynie treści serialowych i filmowych, ale także produkcje dokumentalne i reality, dostępne w ramach Discovery+. Podstawowy pakiet Max z reklamami kosztuje 9,99 dol. miesięcznie lub 99,99 dol. rocznie. Za droższą opcję trzeba zapłacić 15,99 dol. Najdroższy pakiet Ultimate to koszt 19,99 dol. miesięcznie lub 199,99 dol. rocznie. 

Obecnie w Polsce TVN Warner Bros. Discovery posiada trzy serwisy streamingowe: subskrypcyjne HBO Max, Player i TVN24 GO. W styczniu br. zamknięto serwis VoD.pl.

Dołącz do dyskusji: Wiadomo, kiedy ruszy serwis Max. Są szczegóły oferty i pakietów

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rewrewrewr
Zależy co mi zaoferują, obecnie płacę za to 2 dyszki. Pakiet z reklamami jest dla mnie nie akceptowalny w momencie kiedy za to płacę.
52 2
odpowiedź
User
Niesluchacz
Najważniejszych szczegółów - cen - brak. Nadal czekam na informacje co z dożywotnia zniżką dla wczesnych subskrybentów.
32 2
odpowiedź
User
2PaC
No nareszcie pakiety z reklamami koedy D+ i N ?
4 11
odpowiedź