SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maxi Zoo po rebrandingu rusza z kampanią „Wasze szczęście to nasza radość”

Sieć sklepów z produktami dla zwierząt Maxi Zoo (Grupa Fressnapf), rozpoczyna proces rebrandingu. Właśnie wystartowała międzynarodowa kampania z nowym logo marki. Działania komunikacyjne podkreślają kluczowe dla Maxi Zoo wartości wyrażone w haśle: „Wasze szczęście to nasza radość”.

W rozpoczynającej się właśnie w 11 krajach kampanii pt. “Wasze szczęście to nasza radość", sieć Maxi Zoo prezentuje strategiczne podejście do dalszego rozwoju. Koncept nawiązuje do filozofii, która towarzyszy firmie od początku istnienia: Maxi Zoo to nie tylko sklepy z produktami dla zwierząt, lecz przede wszystkim ich troskliwy opiekun i przyjaciel. 

- Po 12 latach w Polsce, ukształtowaliśmy silną pozycję profesjonalnego doradcy. Podtrzymując ten standard, idziemy o krok dalej, stając się przede wszystkim opiekunem i przyjacielem. Właśnie taki przekaz kierujemy do naszych odbiorców. Nasza nowa kampania ma na celu wzmocnienie postrzegania Maxi Zoo nie tylko jako sklepu, ale jako zaufanego partnera w dbaniu o dobrostan zwierząt. Chcemy, by nasi klienci czuli, że jesteśmy ich przyjacielem i mogą na nas liczyć w każdej sytuacji - mówi Anna Engel, dyrektor marketingu Maxi Zoo Polska.

Idea kampanii nawiązuje także do głównej emocji towarzyszącej Maxi Zoo - szczęścia. - Wiemy jak wiele wyzwań generuje opieka nad zwierzętami, a jednocześnie jak dużo radości wnoszą one w nasze życie, jeśli są zdrowe i szczęśliwe. Dlatego chcemy pomagać klientom na każdym etapie rozwoju ich podopiecznych, stając się częścią ich wyjątkowej relacji. Nasze działania nie ograniczają się wyłącznie do zwierząt, które mają swój dom. Współpracujemy ze schroniskami i wspieramy odpowiedzialne adopcje. Organizujemy także coroczne akcje charytatywne na rzecz psich ratowników GOPR. Chcemy podarować każdemu zwierzakowi odrobinę szczęścia. To właśnie ono jest naszą motywacją, niezależnie od tego na jakim polu działamy. Nowa kampania świetnie to pokazuje - mówi Anna Engel. 

W ramach prowadzonego rebrandingu marki,  „Miskę z kotem i psem” zastąpi nowe logo - uśmiechnięta twarz zwierzęcia, która podkreśla nowoczesny charakter marki, a także symbolizuje szczęśliwą relację między ludźmi a ich pupilami. Współczesna estetyka ma współgrać też z dostosowaną do potrzeb dzisiejszego klienta ofertą omnichannelową firmy. Logotyp już pojawił się w wybranych sklepach Maxi Zoo w Polsce, a także w identyfikacji wizualnej. W Polsce zmiany związane z rebrandingiem w sklepach stacjonarnych sieci będą trwały do 2026 roku. 

Jednym z istotnych aspektów nowej kampanii jest wsparcie klientów w efektywnych zakupach. Pod hasłem “Radość z oszczędzania” Maxi Zoo promuje rozwiązania, które sprawią, że zakupy będą nie tylko przyjemne, ale i w rozsądnych cenach.  

Kampania repozycjonująca markę oraz rebranding realizowane są w ponad 11 krajach z centralnym zarządzaniem i koordynacją przez centralę Fressnapf i EssenceMediacom w Niemczech. Za koncept odpowiedzialna jest agencja kreatywna Serviceplan. Spoty telewizyjne, wyprodukowane przez Serviceplan Make, zostały wyreżyserowane przez Jana Stollberga. 

 

Dołącz do dyskusji: Maxi Zoo po rebrandingu rusza z kampanią „Wasze szczęście to nasza radość”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jak
Zwierzę to ma pysk nie twarz.
odpowiedź