Maxus broni obsługi mediowej TVP przed Caratem i Value Media
Do przetargu na obsługę mediową Telewizji Polskiej wpłynęły trzy oferty. Złożyły je Carat Polska, Value Media (Group One) i konsorcjum Maxus Warszawa ze spółką Maxus, które broni budżetu. Agencje walczą o obsługę ponad 9,8 mln zł budżetu.
Telewizja Polska ogłosiła przetarg na planowanie i zakup mediów do realizowanych kampanii reklamowych na początku grudnia ub.r Określona wówczas wartość netto budżetu mediowego, który wybrana agencja ma obsługiwać przez rok od podpisania umowy, wynosi 7,991 mln zł netto (ponad 9,8 mln zł brutto).
Z tego 760 tys. zł netto zostanie rozliczone w barterze, a pozostałe 6,836 mln zł netto - w gotówce. Roczne wynagrodzenie wybranego domu mediowego ma wynosić 395 tys. zł netto.
Umowa z wybraną agencją ma zostać podpisana najpóźniej do 10 lutego br. i zostanie zawarta na 12 miesięcy.
W odpowiedzi na przetarg mediowy do TVP wpłynęły trzy oferty. Złożyły je domy mediowe: Value Media należący do Group One, Carat Polska należący do Dentsu Aegis Network Polska oraz konsorcjum spółek Maxus Warszawa i Maxus. To właśnie Maxus obecnie zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla TVP.
Value Media wyceniło swoją ofertę na nieco ponad 9,8 mln zł brutto, Carat Polska - na ponad 9,77 mln zł brutto i Maxus na nieco ponad 9,52 mln zł brutto.
Dołącz do dyskusji: Maxus broni obsługi mediowej TVP przed Caratem i Value Media