McCann Erickson zdobyła markę Tymbark
McCann Erickson wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Tymbark. Kontrakt dotyczy wszystkich soków, napojów i wód marki Tymbark.
"Wybraliśmy McCann Erickson ponieważ zaprezentowała pojemną i elastyczną platformę komunikacji dla naszych produktów. Ta propozycja gwarantuje spójny wizerunek dla wszystkich linii Tymbarku. Ujęła nas innowacyjność i świeżość rozwiązań kreatywnych agencji". - powiedział Adam Mikołajczyk Trade & Marketing Manager w Grupie Maspex Wadowice. Jednocześnie poinformował, iż firma Maspex Wadowice będzie dalej prowadzić markę Kubuś z agencją Saatchi&Saatchi.
Oprócz McCann Erickson w przetargu brały udział G7, Leo Burnett, Just, Saatchi&Saatchi oraz Soho Square Polska/Gruppa66 Ogilvy.
Dołącz do dyskusji: McCann Erickson zdobyła markę Tymbark