McDonald’s, Jeep, Amnesty, Empik i doping na Euro - polskie kampanie nagrodzone w Golden Drum (wideo)
Zapraszamy do obejrzenia wszystkich reklam, kampanii i projektów agencji z Polski nagrodzonych w tegorocznym konkursie Golden Drum. Wyróżnienia zdobyły prace m.in. dla McDonald’s, Jeep, Amnesty International.
Zdecydowanie najbardziej nagrodzoną polską reklamą w Golden Drum w tym roku jest rozkład jazdy, który dla McDonald’s przygotowała agencja DDB Warszawa. Projekt zdobył Grand Prix oraz trzy Złote Bębny.
Przypomnijmy, że kilka miesięcy temu rozkład jazdy McDonald’s został nagrodzony dwoma Srebrnymi Lwami na festiwalu Cannes Lions (przeczytaj o tym więcej), a także złotem i srebrem w konkursie KTR (więcej na ten temat).
Elektroniczny rozkład jazdy promujący McDonald’s na początku br. został zainstalowany w jednym z przejść podziemnych przy warszawskim Dworcu Centralnym. Rozkład jak każdy inny pokazuje informacje o odjazdach pociągów, ale dodatkowo podaje czas oczekiwania na pociąg nie w godzinach i minutach, ale w hamburgerach, colach i frytkach, które zdąży się zjeść przed odjazdem w oddalonej o kilkadziesiąt metrów restauracji McDonald’s.
Rozkład został przygotowany przy współpracy z PKP i jest w pełni zsynchronizowany z elektronicznym rozkładem jazdy na dworcu. Pomysł takiego nietypowego nośnika promocyjnego przygotowały McDonald’s Polska i agencja DDB Warszawa. Przy jego opracowywaniu i instalowaniu pracowały też agencje Tribal DDB, Gutenberg On Line i OMD, firmy BizRunner i Tajkun (dystrybutor monitorów wielkoformatowych) oraz spółki PKP i Dworzec Polski.
Dołącz do dyskusji: McDonald’s, Jeep, Amnesty, Empik i doping na Euro - polskie kampanie nagrodzone w Golden Drum (wideo)