SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mecze Polski w piłkarskiej Lidze Narodów najdroższe we wrześniowym cenniku TVP

W opublikowanym na wrzesień br. cenniku reklamowym TVP najwyżej wyceniono spoty przy piłkarskich meczach Polaków w ramach Ligi Narodów oraz przy serialu „M jak miłość”. Kosztują ponad 100 tys. zł.

TVP1 będzie transmitować mecze polskich piłkarzy rozgrywane w ramach Ligi Narodów. Mecz z Holandią odbędzie się 4 września, a mecz z Bośnią-Hercegowiną - 7 września.

Spot przy pierwszym spotkaniu wyceniono na 157,4 tys. zł (cena netto za spot 30-sek., bez rabatów), a przy drugim – na 148,6 tys. zł.

Od 4 do 6 września włącznie na antenie TVP1 będzie można oglądać 57. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu. Przy piątkowym koncercie „Od Opola do Opola” trzeba zapłacić za spot 63,7 tys. zł, przy sobotnim „Złote Opole” – 80 tys. zł, a przy niedzielnych „Premierach” – 77 tys zł.

Najdroższy spot przy „Wiadomościach” kosztuje 62,2 tys zł (emisja w dni powszednie), w niedzielne wieczory nie ma przy nich bezpośrednio bloku reklamowego.

Maksymalna stawka dla reklamy przy serwisie sportowym wynosi 33,3 tys zł w dni robocze i 22,7 tys zł w niedziele. Z kolei ceny dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio 60,2 tys zł i 67,4 tys zł.

Reklamodawcy zainteresowani emisją spotu przy serialu „Ojciec Mateusz” zapłacą 40,3 tys zł, a przy „Komisarzu Alexie” – 33,4 tys zł.

Telewizyjna Jedynka będzie pokazywać we wrześniu serial „Kasta” – w dni powszednie ok. godz. 18.30 – reklamę przy nim wyceniono na 30 tys zł. Z kolei od 13 września w niedzielne wieczory rozpocznie się emisja produkcji „Ludzie i bogowie”, a zaraz po tym programu „Rolnik szuka żony”. Przy pierwszej produkcji reklama kosztuje 57,6 tys zł, a przy drugiej – 53 tys. zł.

Spot przy „Sprawie dla reportera” kosztuje 38,2 tys. zł, a przy „Magazynie Expressu Reporterów” – 15,3 tys. zł.

116 tys zł przy "M jak miłość"

W TVP2 tradycyjnie już najdroższą reklamowo pozycją jest serial „M jak miłość”, który wraca na antenę od 8 września. Za spot przy nim trzeba zapłacić 116 tys. zł.

Na 81,2 tys. zł wyceniono reklamę przy serialu „O mnie się nie martw” (poniedziałkowe wieczory), na 77 tys. zł – reklamę przy „Czerwonej Królowej” (wtorki wieczorem).

69,3 tys. zł kosztuje spot przy „Barwach szczęścia”, 72,5 tys. zł – przy „Na dobre i na złe”, 63,2 tys zł – przy serialu „Na sygnale”.

Od 12 września TVP2 będzie pokazywać program „Ameryka da się lubić” – spot kosztuje 26 tys. zł, a zaraz po nim talent show „The Voice of Poland” – tu spot wyceniono na 57,9 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze podało ofertę handlową na wrzesień br. 

Dołącz do dyskusji: Mecze Polski w piłkarskiej Lidze Narodów najdroższe we wrześniowym cenniku TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl