MediaCom Warszawa z siedmioma associate directorami
Dom mediowy MediaCom Warszawa wprowadza w swoich strukturach nowe stanowisko associate directorów, pośrednie między managerem a dyrektorem. Awansowano na nie siedem osób.
- Wprowadzenie nowego stanowiska stanowi odpowiedź na dysproporcję w zakresie odpowiedzialności pomiędzy osobami na stanowiskach managerskich. Associate director to stanowisko pośrednie między managerem a dyrektorem, osoba pełniąca tę rolę ma znacznie szerszy zakres odpowiedzialności niż manager - opisuje Jakub Kossut, managing director MediaCom Warszawa.
Stanowisko associate directorów zajęli: Katarzyna Kazana, Marcin Gryko i Michał Jasiński (wcześniej account managerowie), Mateusz Downar (wcześniej research manager), Anna Krzysiak i Anna Wawrzeniuk (obie dotychczas pełniły funkcje international communications manager) oraz Piotr Sitek (dawniej interaction manager).
Wprowadzenie nowego stanowiska jest też związane z potrzebą utworzenia osobnych zespołów do obsługi klientów pozyskanych przez MediaCom Warszawa w 2014 roku, takich jak: Coca-Cola, Hebe, Grupa Pracuj, RWE, Ryanair, Allianz, CEWE, a w roku poprzednim: Polpharma, GSK, TVN, Sony, Bank Pekao, Costa Coffee, Seat czy Audi.
Dołącz do dyskusji: MediaCom Warszawa z siedmioma associate directorami