Medialna ofensywa sosów Łowicza
Wystartowała pierwsza w tym roku multimedialna kampania reklamowa marki Łowicz (Agros Nova).
Dwie wersie spotu reklamowego o długości 30’’ i 15” będą emitowane we wszystkich ogólnopolskich naziemnych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych (At Media). Celem kampanii jest zwiększenie świadomości pozycji marki Łowicz w kategorii sosów gotowych, pokazanie jej kompetencji w tej kategorii oraz walorów smakowych produktów.
W ślad za silną reklamą telewizyjną pojawi się kampania prasowa w 13. najważniejszych magazynach kobiecych (miesięczniki, dwutygodniki i tygodniki z portfolio liderów wydawniczych na polskim rynku prasy kolorowej). Wzmacniać je będzie obecność reklamy sosów Łowicz w tematycznych kulinarnych portalach internetowych.
Spot telewizyjny, będący kolejnym (po Czekodżemi i zupach) odcinkiem ubiegłorocznego serialu Łowicza o rodzinie mówiących kuchennych sztućców, przygotowała agencja reklamowa DDB. Osoby odpowiedzialne ze strony agencji: Marta Timofiejczyk-Hałat, Marcin Zaborski, Natalia Dudek; ze strony Agros Nova: Aleksandra Czok, Liliana Lesińska. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom.
Reklamę w mediach wspierać będą również aktywności w dwóch największych sieciach handlowych: Real/Geant i Tesco.
Dołącz do dyskusji: Medialna ofensywa sosów Łowicza