Medialny budżet Umbro dla Mindshare
Dom mediowy Mindshare będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla marki odzieży sportowej Umbro.
Mindshare przejął medialny budżet należącej obecnie do Nike marki od agencji Mediacom North, która również należy do holdingu reklamowego WPP Group.
Dom mediowy jest również od 2000 roku odpowiedzialny za europejskie obowiązki medialne firmy Nike, która w październiku roku 2007 zapłaciła za Umbro 285 milionów funtów.
Obecnie Umbro przygotowuje kampanię marketingową promującą nowe stroje dla piłkarskiej reprezentacji Anglii. Po raz pierwszy piłkarze zagrają w nich 28 marca w towarzyskim meczu ze Słowacją na stadionie Wembley.
Oprócz reprezentacji Anglii, Umbro wyposaża w sprzęt piłkarski także narodowe drużyny Norwegii, Irlandii i Szwecji, jak również kluby Olympique Lyon, Glasgow Rangers oraz dwa polskie zespoły - ŁKS Łódź i Wisłę Kraków.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Medialny budżet Umbro dla Mindshare