Medialny budżet Vodafone dla Carat
Dom mediowy Carat wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla firmy Vodafone.
W finałowej rywalizacji o warty około 70 milionów funtów brytyjski budżet firmy, Carat pokonał dom mediowy OMD, który przez ostatnie 12 lat współpracował w tym zakresie z Vodafone. Wcześniej z walki wyeliminowane zostały MPG, Universal McCann oraz Walker Media.
Operator komórkowy wybrał również specjalistyczną agencję Greenlight do kontroli obowiązków związanych z optymalizacją w internetowych wyszukiwarkach.
Carat będzie od 1 kwietnia odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Vodafone w prasie, telewizji i internecie. Z kolei obowiązki w zakresie kampanii outdoorowych nadal należeć będą do wchodzącej w skład holdingu reklamowego WPP Group agencji Kinetic.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Medialny budżet Vodafone dla Carat