Michał Koterski w kampanii Snoovio wraca do "Dnia Świra"
Aktor Michał Koterski został twarzą kampanii promującej nową markę Snoovio spółki Ciech Pianki, należącej do Kulczyk Investments.
W materiale wideo wyprodukowanym przez agencję digitalową Tigers Koterski wciela się w rolę nawiązującą do kultowego “Dnia Świra” i odgrywa słynną scenę w łóżku. Wszystko na potrzeby promocji materacy do spania Snoovio.
“Cholerna sztafeta pokoleń. Mój ojciec też tak się zmaga z porannym wstawaniem” - mówi Michał Koterski w reklamie Snoovio, którą już można oglądać w sieci.
- Gdy tylko wpadliśmy na to, aby nawiązać do uwielbianego przez nasze pokolenie filmu, jasne stało się też dla nas, że w głównej roli powinniśmy obsadzić nie pana Marka Kondrata, ale właśnie jego kinowego syna. Michał, tak jak my, dorastał w świecie, w którym nawiązania do “Dnia Świra” weszły do potocznego języka i nabrały nowych znaczeń. Uznaliśmy, że jego postać będzie znakomitym łącznikiem między tym, co było i tym, co nadchodzi. - mówi o koncepcie Igor Bielecki z Tigers.
Materiał wideo z Koterskim rozpoczyna kilkutygodniową kampanię promocyjną w digitalu i offline. Na przełomie września i października pojawią się w social mediach marki (m.in. na YouTube, Facebooku, Instagramie czy Tik Toku) także produkcje wspierające główną reklamę produktów Snoovio. Akcja obejmie także kina.
W centrach handlowych pojawią się standy z produktami. Dopełnieniem akcji promocyjnej będą ciekawe współprace z wybranymi polskimi influencerami, o których już wkrótce zrobi się głośno w social mediach.
Dołącz do dyskusji: Michał Koterski w kampanii Snoovio wraca do "Dnia Świra"