Michelle Harmon-Madsen dyrektorką ds. marketingu w AccuWeather
Platforma pogodowa AccuWeather powołała Michelle Harmon- Madesn na stanowisko chief marketing officera. Będzie raportować do dr. Joel N. Myers, dyrektora generalnego firmy.
Michelle Harmon-Madsen będzie odpowiedzialna za wdrożenie spójnej wizji marketingu strategicznego w celu zwiększenia świadomości marki, jej zasięgu, znaczenia, wpływu i analiz. Będzie nadzorować wszystkie funkcje związane z reklamą, kampaniami promocyjnymi, stronami internetowymi, strategiami brandingowymi, marketingiem nowych produktów i usług, public relations, mediów społecznościowych i programów CRM współpracując z zespołem zarządzającym. Będzie pracowała w biurze AccuWeather w 7 World Trade Center w Nowym Jorku.
Ostatnio Harmon-Madsen był prezesem ShopperX Lab, innowacyjnej firmy konsultingowej zajmującej się transformacją sklepów detalicznych, współpracującej z zespołami i menedżerami c-suite. Wcześniej była starszym wiceprezesem ds. partnerstw marki w FreshDirect. Pracowała również w MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Michelle Harmon-Madsen dyrektorką ds. marketingu w AccuWeather