Michelle Williams reklamuje nowe torebki Louis Vuitton
Startuje międzynarodowa kampania reklamująca dwie nowe torebki marki Louis Vuitton: W i Capucines. Twarzą akcji jest aktorka Michelle Williams, której zdjęcia wykonał Peter Lindbergh.
Wygląd torebki W poprzez wyraźne graficzne linie (układające się właśnie w literę W) oraz połączenie różnych materiałów ma nawiązywać do słynnej torebki Monogram, natomiast design torebki Capucines czerpie z tradycji wyrobów skórzanych Louis Vuitton.
W reklamach obu torebek Michelle Williams, znana m.in. z „Tajemnicy Brokeback Mountain”, „Wyspy tajemnic” i „Mojego tygodnia z Marylin”, jest przedstawiona w zmysłowej koronkowej sukience i nieco męskim płaszczu z jesienno-zimowej kolekcji Marca Jacobsa dla Louis Vuitton.
Dom mody podkreśla, że zdecydował się na współpracę z aktorką ze względu na jej talent i odważne role.
Zdjęcia na potrzeby kampanii wykonał Peter Lindbergh, który po raz pierwszy współpracował z Louis Vuitton.
Akcja będzie prowadzona wielu krajach w magazynach dla kobiet. We wrześniowych numerach będzie promowana torebka W, a w październikowych - Capucines.
Dołącz do dyskusji: Michelle Williams reklamuje nowe torebki Louis Vuitton