Miejskie zabawy aut w spocie Nissana (wideo)
Pod hasłem "Crossovery Nissana stworzone do miejskich zabaw" rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca do sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej modele Qashqai +2 i Murano. Akcję prowadzoną jednocześnie w kilku krajach przygotowała agencja reklamowa TBWA\Worldwide.
Październikowa akcja reklamowa wprowadza do sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej dwa modele Nissana: Qashqai +2 i Murano. Kreacja kampanii kontynuuje stylistykę wcześniejszej reklamy 'Nissan Qashqai Miastoodporny', pokazując auta tej marki surrealistycznie tańczące w miejskiej przestrzeni.
W Polsce kampania prowadzona jest pod hasłem "Crossovery Nissana
stworzone do miejskich zabaw" nie tylko w telewizji, lecz także w
prasie i punktach sprzedaży.
Adaptacją materiałów wykorzystywanych w akcji zajęła się agencja
TBWA\, działający w naszym kraju oddział koncernu reklamowego
odpowiedzialnego za globalne przygotowanie kampanii.
Dołącz do dyskusji: Miejskie zabawy aut w spocie Nissana (wideo)