SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miejskie zabawy aut w spocie Nissana (wideo)

Pod hasłem "Crossovery Nissana stworzone do miejskich zabaw" rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca do sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej modele Qashqai +2 i Murano. Akcję prowadzoną jednocześnie w kilku krajach przygotowała agencja reklamowa TBWA\Worldwide.

Październikowa akcja reklamowa wprowadza do sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej dwa modele Nissana: Qashqai +2 i Murano. Kreacja kampanii kontynuuje stylistykę wcześniejszej reklamy 'Nissan Qashqai Miastoodporny', pokazując auta tej marki surrealistycznie tańczące w miejskiej przestrzeni.




W Polsce kampania prowadzona jest pod hasłem "Crossovery Nissana stworzone do miejskich zabaw" nie tylko w telewizji, lecz także w prasie i punktach sprzedaży.

Adaptacją materiałów wykorzystywanych w akcji zajęła się agencja TBWA\, działający w naszym kraju oddział koncernu reklamowego odpowiedzialnego za globalne przygotowanie kampanii.

Dołącz do dyskusji: Miejskie zabawy aut w spocie Nissana (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl