Mikołajkowy Blok Reklamowy po raz IX w Polsacie. Rusza kampania (wideo)
W czwartek 6 grudnia br. przed „Wydarzeniami” w Polsacie po raz dziewiąty pojawi się Mikołajkowy Blok Reklamowy. Dochód z reklam pokazanych w jego ramach przeznaczony zostanie dla podopiecznych Fundacji Polsat. Właśnie ruszyła kampania promująca akcję.
Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone zostaną na podstawie wyników jego oglądalności. Poza anteną Polsatu blok oglądać będzie można też w internecie - na stronie www.ipla.tv oraz w aplikacjach ipla na komputery, tablety oraz smartfony, a liczba widzów w internecie zostanie dodana do widowni telewizyjnej.
Akcję promuje sześć spotów z udziałem Krzysztofa Kowalewskiego (wciela się w nich w rolę św. Mikołaja), Jarosław Gugały oraz dziennikarzy „Wydarzeń” i Polsat News: Moniki Zalewskiej, Dariusza Ociepy, Grzegorza Kępki, Joanny Górskiej, Beaty Cholewińskiej i Klaudiusza Slezaka. Dziennikarze w filmach rozmawiają z ludźmi, którzy mówią, dlaczego warto wziąć udział w akcji.
Spoty emitowane będą w Polsacie, Polsat Cafe, Polsat News, Polsat Play, Polsacie Sport oraz na kanale ATM Rozrywka. Przygotowała je stacja we własnym zakresie, a wyreżyserował je Michał Fazlejew.
W ub.r. w telewizji Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało 7,31 mln widzów. Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać rekordową kwotę ponad 2 mln zł (więcej na ten temat). Łącznie osiem dotychczasowych edycji akcji przyniosło ponad 8,4 mln zł dochodu, który przeznaczono dla podopiecznych Fundacji Polsat.
Dołącz do dyskusji: Mikołajkowy Blok Reklamowy po raz IX w Polsacie. Rusza kampania (wideo)